Tegnap startol el a Blizzcon, és rögtön a megnyitó ünnepségen egy látványos videó keretében mutatták be a nagyközönségnek a Diablo 3 új karakterosztályát, de az igazi bomba az volt, hogy a Starcraft 2 több részben fog megjelenni, és mondanom sem kell: rajongók nem örülnek ennek.
A Starcraft 2 három különálló játékként fog egy nagy egészet alkotni, hiszen a lemezeken a három fő faj kampányait fogjuk egyenként végigjátszani. A trilógia Wings of Liberty című nyitódarabjában a terranok oldalán fogunk harcolni, majd ezt követi a zerg központú Heart of the Swarm, és végül a protoss faj főszereplésével a Legacy of the Void. Részenként minden rajongó igényeit kielégíteni próbáló zárófejezetekre, és 26-30 küldetésre kell számítani.
Rob Pardo (Blizzard) szerint a második és harmadik részre úgy kell gondolni, mint kiegészítő lemezekre (hasonlóan a Warcraft III: The Frozen Throne-hoz, vagy a StarCraft Brood Warhoz), de fejlesztők kitűzött célja, hogy annyi matériát pakoljanak egy-egy lemezre, ami egy teljes játéknak is a becsületére válna. Mindegyik epizód valami újat ad majd a játékmenethez, és erre példaképpen Pardo elmondta, hogy a zerg DVD-n RPG elemeket találunk, míg a protoss-orientált részben diplomáciai feladatokkal is szembesülünk, valamint az első részben (terran) Jim Raynor szerepében harcolunk egy non-lineáris történet során, plusz egy mini protoss kampány is helyet kap, amolyan ízelítő gyanánt.
A játék multiplayer szekciója szerencsére érintetlen marad, de Pardo hozzátette, hogy lesznek olyan egységek, amiket csak az egyjátékos módban irányíthatunk, és nem lesznek elérhetőek az online vívott küzdelmekben, de ez sejthető volt.
A szétdarabolásra azért volt szükség, hogy a fejlesztők biztosítani tudják az elvárt minőséget, hiszen ha nem így tettek volna, akkor iszonyatosan elhúzódott volna a fejlesztés, vagy a sztorit kellett volna megkurtítani, de így most már nyugodtan koncentrálhatnak a részenkénti gazdag és epikus történetekre, és ennek következtében még több Blizzard-minőségű átvezető videóra számíthatunk.
Arról, hogy a trilógia darabjai mennyibe kerülnek majd, és hogy milyen időközönként jelennek meg, még nem érkezett információ.
A Starcraft 2 három különálló játékként fog egy nagy egészet alkotni, hiszen a lemezeken a három fő faj kampányait fogjuk egyenként végigjátszani. A trilógia Wings of Liberty című nyitódarabjában a terranok oldalán fogunk harcolni, majd ezt követi a zerg központú Heart of the Swarm, és végül a protoss faj főszereplésével a Legacy of the Void. Részenként minden rajongó igényeit kielégíteni próbáló zárófejezetekre, és 26-30 küldetésre kell számítani.
Rob Pardo (Blizzard) szerint a második és harmadik részre úgy kell gondolni, mint kiegészítő lemezekre (hasonlóan a Warcraft III: The Frozen Throne-hoz, vagy a StarCraft Brood Warhoz), de fejlesztők kitűzött célja, hogy annyi matériát pakoljanak egy-egy lemezre, ami egy teljes játéknak is a becsületére válna. Mindegyik epizód valami újat ad majd a játékmenethez, és erre példaképpen Pardo elmondta, hogy a zerg DVD-n RPG elemeket találunk, míg a protoss-orientált részben diplomáciai feladatokkal is szembesülünk, valamint az első részben (terran) Jim Raynor szerepében harcolunk egy non-lineáris történet során, plusz egy mini protoss kampány is helyet kap, amolyan ízelítő gyanánt.
A játék multiplayer szekciója szerencsére érintetlen marad, de Pardo hozzátette, hogy lesznek olyan egységek, amiket csak az egyjátékos módban irányíthatunk, és nem lesznek elérhetőek az online vívott küzdelmekben, de ez sejthető volt.
A szétdarabolásra azért volt szükség, hogy a fejlesztők biztosítani tudják az elvárt minőséget, hiszen ha nem így tettek volna, akkor iszonyatosan elhúzódott volna a fejlesztés, vagy a sztorit kellett volna megkurtítani, de így most már nyugodtan koncentrálhatnak a részenkénti gazdag és epikus történetekre, és ennek következtében még több Blizzard-minőségű átvezető videóra számíthatunk.
Arról, hogy a trilógia darabjai mennyibe kerülnek majd, és hogy milyen időközönként jelennek meg, még nem érkezett információ.
A minőség miatt én nem aggódok, színvonalas lesz.
Egyébként évente tervezik ezt a kiegészítőset, szóval csak évente kéne fizetni 12K-t.
Amúgy a Blizzard még nem mondta ki nyíltan, hogy ingyenes lesz a-e a Battle.net. Gondoljunk csak bele: Diablo 1-2, War 2-3, SCW szervereken mi ingyen játszunk(a WoW-ot hagyjuk ki ebből). Most még az SC 2 is hozzácsapódik... inkább fizessünk 3x12K-t, mint havi 10 dollárt a Bnetért. Én így vagyok vele.
"de fejlesztők kitűzött célja, hogy annyi matériát pakoljanak egy-egy lemezre, ami egy teljes játéknak is a becsületére válna"
Ez a megszokott Blizzard minőség, miért várnánk mást
Gondoljunk bele: ha hiszünk a Blizzardnak, márpedig miért ne tennénk, sosem hazudtak még, akkor egy igen nagy történetű és volumenű játék lessz a Starcraft 2. Így az az 1-1 kampány véleményem szerint akkora lessz, mint egy normál játék küldetéssorozata. (esetleg az egész starcraft összesen-najó ez túlzás). És ha jobban belegondolunk egy nagy játéknak ami a legjobb technikákkal készül lassan már nem elég egy Dual DVD (8,9 GB), így kiadják 3 DVD-n. És továbbra is fenntartom azt, hogy egy ilyen volumenű játékra 20.000 ret áldozni, amivel még 10 év múlva is biztosan játszani fogsz, kicsit sem sok (már ha csak abból indulok ki, hogy nekem minden évben meg kell vennem a FIFÁT 13.000FT-ért, és ráadásul még sz.r is a játék, és csak 1 évig használom - ugye? ). Ez neked is szzólt Dragon, persze a te döntésed, de érdemes rajta elgondolkozni. Ne ítélkezzünk előre, meg amúgyis a Blizzard arról híres hogy mindig meglepetéseket okoz. Ki tudja mi lessz még itt?
Francokat. Egy videójáték nem ér meg 20ezer forintot, legfeljebb akkor, ha valami nagyon dúrva collector's editiont csinálnak belőle. Max 13-14 ezer amit egy PC-s játékért kifizetnék, de már ez is sok, még az EA-s címek sem ilyen drágák.
Ha azt vesszük, hogy egy kiegészítő olyan 6990-be szokott kerülni itthon, akkor 1 db kampányért 5000-et fizetni... Hmm...
Biztos nem 12K lesz részenként - ez tuti. Csak kissé meglepő, hogy tulajdonképpen ez egy rész lenne, egy teljes, original játék, mint annak idején a StarCraft 1. része (3 kampány volt abban is - vagy tévednék?), s, ha mondjuk 4990-ért adják részenként, akkor összeszámolva az majdnem 15 000 Ft. Az első rész meg annak idején max 12K lehetett, nem tudom (én később vettem meg, 2001-ben, Battlechest formájában). Azért ezt ne mondd, hogy igazságos így. Bár mindenki arra költi a pénzét, amire akarja, engem nem izgat különösebben. De, hogy így azért már nem az a Blizzard-minőség lesz, az is biztos, s én még ezért fizessek majd összesen 15 000-et mondjuk... LÉOL.
Amúgy a HL2 Ep-ekből indulok ki, azok is 4990-ért jöttek ki itthon.
S itt nem arról szól a dolog szerintem, hogy fikázzuk a játékot, meg ilyenek. Ha jó lesz, meg már a név is, akkor tőlem adhatják 100 000 Ft-ért is, én a Diablo-WarCraft-Starcraft triumvirátusért az életemen, nőkön, és családon kívül mindent odaadnék . De így kétlem, hogy ugyanolyan lesz, mint az eddigi Blizz munkák... Maradtak volna meg Activision nélkül. Bár lehet, anélkül is megléphetik ezt, de a WoW és supportja számomra azt bizonyítja, hogy talán ez tényleg nem a Blizzardosok fejéből pattant ki, mert az Activision-Blizzardig nevük a mennyiség + minőség fejlesztéssel volt egybeforrva.
és mivel egy-egy lemez lesz egy faj, így marhajó, hosszú sztorit és részletes átvezető videókat kapunk! szerintem félévente, de legkésőbb évente fognak érkezni az új fajok lemezei! és mivel nem egy teljes játék lesz, így jóval 10 ezer alatt lesz az ára! lehet hogy csak 4990 Ft lesz darabja, akkor meg már jó vétel! és ha idehaza a CD Projekt fogja ezt is kiadni, akkor tuti hogy nem lesz marha drága!