Mivel legtöbbünk utálja a másolásvédelmi eljárásokat — különösen a SecuROM-ot —, biztosan lesznek egy páran, akik húzzák majd a szájukat a Blizzard döntése miatt, miszerint a StarCraft 2-t egy komolyabb másolásvédelmi programmal is ellátják, annak reményében, hogy ezáltal a játék majd jobban ellenáll a kalózok támadásainak.
Dustin Browder, a játék vezető tervezője egy interjúban elárulta, hogy a játék telepítésekor kötelező lesz az internetkapcsolat a hitelesítés miatt, valamint egy battle.net hozzáférést is létre kell hoznunk, ha még nem volna, ám innentől kezdve csak az online mókához kell a világháló. Browder szerint azonban a battle.nettel érdemesebb játszani, hiszen számos achievement vár minket, továbbá barátlistákat állíttatunk fel, klánokhoz csatlakozhatunk vagy éppen hozhatunk létre, valamint a betervezett mikrotranzakció révén pár aprósághoz is hozzájuthatunk, de ez utóbbi funkció még nincs véglegesítve.
Dustin Browder, a játék vezető tervezője egy interjúban elárulta, hogy a játék telepítésekor kötelező lesz az internetkapcsolat a hitelesítés miatt, valamint egy battle.net hozzáférést is létre kell hoznunk, ha még nem volna, ám innentől kezdve csak az online mókához kell a világháló. Browder szerint azonban a battle.nettel érdemesebb játszani, hiszen számos achievement vár minket, továbbá barátlistákat állíttatunk fel, klánokhoz csatlakozhatunk vagy éppen hozhatunk létre, valamint a betervezett mikrotranzakció révén pár aprósághoz is hozzájuthatunk, de ez utóbbi funkció még nincs véglegesítve.