A LucasArts ma jelentette be, hogy a The Old Republic megjelenésével párhuzamosan nem fog eltűnni a Star Wars: Galaxies, mert a cég vezetősége úgy véli, a két játék megfér egymás mellett, azonban nem kérdéses, hogy bőven lesznek olyanok, akik a Galaxiesben való csalódás után inkább a Bioware játékához fordulnak egy kis jedi kontra sith harc kedvéért.
„Számos újdonság bemutatást vettük tervbe a Star Wars: Galaxies támogatása révén. Nem látunk arra okot, amiért ez a két játék ne férne meg egymás mellett.” -- Tom Nichols
A Galaxies nehéz időket élt meg, pedig ígéretesen indult, a kritikusok dicsérték az akkoriban szép grafikáját, az aránylag nagy kihívást nyújtó fejlődési rendszerét, és a mostanra már alapvetésnek számító karakterátalakítás lehetőségét, azonban mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, hiszen többek között piszok nehéz volt jedivé válni. Ezt a problémát később kijavították a New Game Enhancements című frissítéssel, ami lényegében egyszerűbbé is tette a játékot, de ez nem hozta el a remélt sikereket, a játékosoknak és a szaksajtónak sem tetszett, főleg azért, mert ez már a második nagyobb átalakítás volt, hiszen előzőleg a Combat Upgrade nevű patch borzolta a kedélyeket.
A játékhoz három kiegészítőlemez is megjelent (illetve négy, ha teljes értékű expanziónak számoljuk a Champions of the Force-t, ami csupán egy új kártyajátékot hozott a játékba), és 2005 augusztusáig egymillió példányban kelt el, azonban a ténylegesen aktív felhasználók száma ismeretlen, csak egy 2006-os adattal tudok szolgálni, miszerint egy átlagos pénteken nagyjából 10 400 játékos ül le játszani.
Ahogy Tom Nichols is elmondta, újdonságok várhatóak a Galaxieshez, de csak remélhetjük, hogy így is lesz kellő vonzereje a játéknak ahhoz, hogy ne kelljen bezárni a szervereket.
„Számos újdonság bemutatást vettük tervbe a Star Wars: Galaxies támogatása révén. Nem látunk arra okot, amiért ez a két játék ne férne meg egymás mellett.” -- Tom Nichols
A Galaxies nehéz időket élt meg, pedig ígéretesen indult, a kritikusok dicsérték az akkoriban szép grafikáját, az aránylag nagy kihívást nyújtó fejlődési rendszerét, és a mostanra már alapvetésnek számító karakterátalakítás lehetőségét, azonban mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, hiszen többek között piszok nehéz volt jedivé válni. Ezt a problémát később kijavították a New Game Enhancements című frissítéssel, ami lényegében egyszerűbbé is tette a játékot, de ez nem hozta el a remélt sikereket, a játékosoknak és a szaksajtónak sem tetszett, főleg azért, mert ez már a második nagyobb átalakítás volt, hiszen előzőleg a Combat Upgrade nevű patch borzolta a kedélyeket.
A játékhoz három kiegészítőlemez is megjelent (illetve négy, ha teljes értékű expanziónak számoljuk a Champions of the Force-t, ami csupán egy új kártyajátékot hozott a játékba), és 2005 augusztusáig egymillió példányban kelt el, azonban a ténylegesen aktív felhasználók száma ismeretlen, csak egy 2006-os adattal tudok szolgálni, miszerint egy átlagos pénteken nagyjából 10 400 játékos ül le játszani.
Ahogy Tom Nichols is elmondta, újdonságok várhatóak a Galaxieshez, de csak remélhetjük, hogy így is lesz kellő vonzereje a játéknak ahhoz, hogy ne kelljen bezárni a szervereket.
mert milyen már hogy sokaltöbb jedi/sith van mint más élőlény:
Pont ez a baj egy ilyen jellegű játékkal, a Star Warsot szerintem megalázza, ha mindenki jedi (vagy túl sok a jedi), mert bizony a Star Wars történetében a jedik száma nem volt túl nagy sohasem, a 4-500-at nem hiszem (a Birodalom idején főleg nagyon alacsony volt, legfeljebb pár tucat), hogy meghaladta volna bármikor is. Azt kellett volna, hogy a program véletlenszerűen kiválaszt játékosokat, akik jedik lehetnek, de azt meg a játékosok igazságtalannak érezték volna. Azt meg bárki beláthatja, hogy a Star Wars nem csak a jedikről szól...
Amúgy én minden SW játéktól elvárom hogy fénykardot lóbálhassak, ne pedig holmi wookiee-val vagy jawa-val bóhóckodjak, ha nincs lightsaber akkor valami hasonlóan király dolgot kell nyújtani, mint pl: csapatirányítás, álá republic commando
Az SWG nagyon jól indult, de a SOE elrontotta.