Ahogy minden évben, most is kiosztották a Golden Joystick Awardsot, mely a játékipar talán legrangosabb elismerése. Bár a listán számtalan nagy név szerepel mindenféle kategóriákban, gondolom, mondanom sem kell, hogy az Év játékának megválasztását kíséri a legnagyobb érdeklődés.
A mezőny 2011-ben igen erős volt, noha tény, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrimmel valahogy senki sem tudott versenyre kelni. Így esett hát, hogy a Bethesda szerepjátéka zsebelte be az elismerést, befutónak pedig a Battlefield 3-at és a Diablo III-at nevezte meg a zsűri. A teljes listát alant találjátok -- a legtöbb győztes megjósolható volt.
Legjobb stratégiai játék: Civilzation 5: Gods & Kings
Legjobb mobiljáték: Angry Birds Space
Legjobb letölthető játék: Minecraft (Xbox 360)
Legjobb bunyós cím: Mortal Kombat Komplete Edition
Legjobb shooter: Battlefield 3
Legjobb MMOG: World of Tanks
Legjobb kézi konzolos játék: Unchartered: Golden Abyss
A legjobb játékbeli pillanat: The Elder Scrolls 5: Skyrim: Throat of the World
Amire érdemes figyelni: Grand Theft Auto V
Legjobb DLC: Portal 2: Perpetual Testing Initiative
Legjobb szerepjáték: The Elder Scrolls 5: Skyrim
Legjobb sportjáték: FIFA 12
Legjobb flash- / böngészős játék: Slender
Legjobb versenyjáték: Forza 4
Kiemelkedő teljesítmény: EA Sports & FIFA
Az év legjobb játéka: The Elder Scrolls V: Skyrim
A mezőny 2011-ben igen erős volt, noha tény, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrimmel valahogy senki sem tudott versenyre kelni. Így esett hát, hogy a Bethesda szerepjátéka zsebelte be az elismerést, befutónak pedig a Battlefield 3-at és a Diablo III-at nevezte meg a zsűri. A teljes listát alant találjátok -- a legtöbb győztes megjósolható volt.
GOLDEN JOYSTICK AWARDS 2011-2012 GYŐZTESEK:
Legjobb akció-kalandjáték: Batman Arkham CityLegjobb stratégiai játék: Civilzation 5: Gods & Kings
Legjobb mobiljáték: Angry Birds Space
Legjobb letölthető játék: Minecraft (Xbox 360)
Legjobb bunyós cím: Mortal Kombat Komplete Edition
Legjobb shooter: Battlefield 3
Legjobb MMOG: World of Tanks
Legjobb kézi konzolos játék: Unchartered: Golden Abyss
A legjobb játékbeli pillanat: The Elder Scrolls 5: Skyrim: Throat of the World
Amire érdemes figyelni: Grand Theft Auto V
Legjobb DLC: Portal 2: Perpetual Testing Initiative
Legjobb szerepjáték: The Elder Scrolls 5: Skyrim
Legjobb sportjáték: FIFA 12
Legjobb flash- / böngészős játék: Slender
Legjobb versenyjáték: Forza 4
Kiemelkedő teljesítmény: EA Sports & FIFA
Az év legjobb játéka: The Elder Scrolls V: Skyrim
A Skyrim főcselekménye egyszerű és unalmas. Oblivion volt az elődje, ahhoz képest alig érezni visszalépést. A szinkronhangokkal sincs sok gond, lehet, hogy visszafogja a szövegek általánosan vett hosszát, de a történet összetettségét, érdekességét nem. Ezt szimplán elrontották, és unalmas lett.
A Mass Effect 3 pedig a főszálon kívül, ami amúgy egyébként szerintem semmivel sem jobb, mint a Skyrim-é (gyűjtsünk össze mindenkit, mert van egy szuperfegyver ami elpusztítja a Repapereket, helyesbítek, ez szarabb, mint a Skyrim főszála), és ezen kívül semmi RPG-elem nincs benne. Persze, rá lehet fogni 1-2 dologra, de az inkább egy összetettebb akciójátékra vall.
Magyarul nem, a Mass Effect 3 közelében sincs az RPG-nek. Ha azt mondod, hogy az első rész jobb történetben, mint a Skyrim, egyetértek. Bár már az sem RPG, csak ott még látszik, hogy az akart volna lenni.
Janobal én nem tudom milyen hangnemben írtam, semmi sértő nem volt, de ha magadra vetted. hát magadra, nem érdekel .Én csak említettem, hogy a játéknak van sztorija, csak körül kéne nézni. Engem nem a két DARAB játék összehasonlítás érdekel, nem ez a lényeg.
Mennyiség lehet van de annyira gyatra hogy az ember elalszik rajta szóval 0 is lehetne ugyanannyit érne...
Amiket te írtál azok pont benne vannak a Mass Effect-benn is (az 5 hőst leszámítva), de ehhez ugye nem csak annyi kéne, hogy végigfuss a pályákon. Amiről barátom te beszélsz az amúgy nem a játék sztorija, hanem a sorozat lore-ja. És egyébként sem a két SOROZATOT hasonlítottuk össze, hanem konkrétan a KÉT azaz KÉT darab játékot: a Skyrimot és a Mass Effect 3-at. Ha olvastad volna, írtam is egyébiránt, hogy a Skyrim nem igazán ér fel saját elődjével, a Morrowinddal, aminek a questjei és története valóban épkézláb volt (talán ez annak is betudható, hogy csak nagyon kevés volt benne szinkronhang). Tényleg nem értem, hogy egyáltalán miért kellet ilyen hangnemben megírnod ezt a kommentet (talán flamewart akarsz?), ennek ellenére, ha te jobban bele tudod élni magad a Skyrim karakterébe, mint a Mass Effect 3-éba, akkor örülök neki, de ettől még azt hiszem én (vagy más) kevesebb nálad nem leszek.
DanteHUN: Csak egy apró megjegyzés, hogy eddig mindenhol, ahol ez a téma feljött, eddig te tudtál a legkorrektebben válaszolni.
Egyébként Nattvardsgasterna kommentjában írtakkal abszolút egyetértek, szép írás!
TeS történelem/mitológia/versek =/= Történet
Először is, ez nem egy háborús szimulátor.
1.Persze hogy érdekesebb lenne, de ezzel teljesen felborulna az egyensúly mivel minden nemzet tankjainak meg van a maga erősségei, és hátrányai, amit a MM valamilyen szinten de kiegészíti más nemzetiségű tankok erősségeivel, és hátrányaival.Pl. színtiszta francia csapatnak nem lenne sok esélye egy színtiszta német csapat ellen, mivel a franciáknak könnyen sérülő, papír tankjaik vannak, akik normális heavyk nélkül, akik a frontvonalban harcolnak(mint pl a német tankok), egész egyszerűen eltipornák őket.A francia tankok tipikusan azok a tankok, akik míg a többi tankra fókuszálnak, addig hatalmas sebzést tudnak okozni, ha jól helyezkednek.
2.Löwe-t nem dobja összes soha alapban Leichtraktorral, csak ha platoonba teszik egymást az idióták. Az alap Match Making teljesen reálisan dobja össze a tankokat, max pár év különbséggel.
Befog jönni egy olyan játékmód (Historical Battle) ami pont erre lesz kitalálva. Egyébként ha nemzetenként rakna össze és olyan tankokat amik találkoztak , akkor mivel 15v15 van így mindig a németek nyernének (lásd a König Tiger lealázott mindent , sőt a háború folyamán talán 1 dokumentált eset van amikor át tudták ütni a front páncélzatát , szerinted ez mennyire lenne fer?), illetve órákat kéne várni mire talál elég embert. Nem véletlen műve ez a match making rendszer, illetve a prototípus tankokat mégis kivel rakná össze? Az meg , hogy egy Loltraktorar összerak egy Lőwét csak a hülye játékosok hibája , amiért egy platoonba tették magukat...
1. Érdekesebb lenne, ha nemzetenként állítaná fel a csapatokat a játék; nem pedig vegyesen.
2. Érdekesen hat, mikor olyan tankokat állít egymással szembe, akik soha nem találkozhattak a harcmezőn.
Számomra illúzióromboló és röhejes, mikor egy leichttractor és egy Löwe masírozik egymással szembe.
Nos, én pont azért tartom a ME3-at egy KICSIVEL jobb szerepjátéknak, mint a Skyrimot, mert jobbak benne a karakterek, meg a történet (amik egy RPG legfontosabb elemei). Szerintem ez olyan egyébként, mintha arról vitatkoznánk, hogy melyik hasonlít jobban egy betonkeverőhöz, egy helikopter, vagy egy tengeralattjáró? Én maradok azon a személyes véleményemen, hogy egyik sem érdemelné meg igazán az év legjobb RPG-je címet. Ettől függetlenül a Skyrim szerintem is összességében (a bugoktól eltekintve) élvezetesebb játék, mint a Mass Effect 3.
Ez a "csak a propaganda miatt nyertek" dolog eléggé sántít, mert ezt egy jó pár játék is eljátszotta, pl a LoL, ami elvileg az egyik legjátszotabb játék manapság, és mégse nyertek.
Az h egyre rosszabb, ezt vhogy nem igazán érzem, toltam bétát, és mikkor megjelent a normál verzió akkor is játszottam, és olyan 3/4 év kihagyás után is újra neki álltam, és nem érzek különbséget:úgyan úgy vannak kamikaze noobok, és ugyan úgy vannak lassabb, türelmesebb játékosok, akárcsak bármilyen online játéknál.
A match makingnél csak a francia light/medium vonallal van a gond, ahol gyakorlatilag semmit se érsz az amx 13 90-ig(kivétel az ELC AMX).Ha alacsony tierűnek dob be, akkor a többi kis tierűre kell fókuszálni, és hagyni, hogy a nagyobb tierűek haladjanak előre.+ A játék több tapasztalati pontal is jutalmaz, h ha nagyobb a tierű ellenfelekkel harcolsz.
Ha vársz, gondolkozol, és ami a legfontosabb, jól helyeszkedsz akkor sikered lesz, még ha nem is nyered meg a meccset. A sebzést, meg a felfedezést jobban jutalmazza a tapasztalati pont rendszer, mint a killeket.
Jah és igen én örülök annak hogy a WoT nyert.
Attól hogy az RPG felhozatal "érdekes", nem kell odaadni egy akciójátéknak ezt a díjat. A ME3-nak jó a sztori (bár látszik hogy tudtak volna hogy erősen megvagdosták), a karakterek még mindig jók, de ettől még nem változtatunk a tényen, hogy az egész játék köszönő viszonyban sincs az RPG műfajjal.
Az meg hogy a ME3-ban jobb történet van, mint a Skyrimban valóban igaz, de a Skyrim a maga leegyszerűsített formájában is inkább nevezhető RPG/Action-RPG-nek, mint a ME3.
Teljesen egyetértek veled (ezért említettem, hogy nem csodálkozom). De mint láthatod, manapság az RPG-k felhozatala eléggé "érdekes", hogy enyhén fogalmazzak. De ha azt nézed, akkor a Mass Effectben a dialógusok és a karakterek mégis sokkal jobbak voltak. Nem volt annyi tartalom benne persze, mint a Skyrimban (amelyet épp ezért tartok ettől függetlenül egy jó kis játéknak), de a két játék története közül az ember mégis Shepard parancsnokét, mintsem Dovahkiinét éli és szerepli át jobban (személyes vélemény). Persze egyik sem mérhető olyan klasszikusokhoz, mint a jó öreg Baldur's Gate, Fallout, Planescape: Torment, vagy éppen saját elődje, a Morrowind.
1. Ha a ME3 RPG kategóriában nyerne, az lenne az év vicce (2012-es játék, szóval amúgy is lekéste).
2. A ME3 a befejezéstől függetlenül is több sebből vérzik.