A Microsoft kiadással foglalkozó részlegének vezérigazgatója (Shannon Loftis) kijelentette, hogy felbontás terén a Project Scorpio esetében (a konkurencia PlayStation 4 Pro gépével ellentétben), nem csak egyszerű felskálázásról lesz szó, hanem natív, teljes értékű Ultra HD megjelenítésről. Persze ezt még ők sem tudják minden játéknál garantálni.
Az USA Today egy friss interjú alatt Shannon Loftis vezérigazgatót kérdezte a Project Scorpio képességeiről. Az interjú során kiderült, hogy a Microsoft által fejlesztett, a Project Scorpio megjelenésére datálható játékok egytől egyig támogatni fogják a natív 4K felbontást.
Természetesen ez nagy előnyt jelenthet a látvány tekintetében maximális élményre vágyó játékosoknak, ellenben nem biztos, hogy csak emiatt a játékosok kivárják majd a Scorpio 2017-es megjelenését. Ehelyett inkább lehet, hogy beruháznak egy PlayStation 4 Pro konzolra, mert az még idén novemberben megérkezik majd a boltok polcaira, ráadásul még UHD TV sem feltétlenül szükséges hozzá. Szóval továbbra is úgy tűnik, hogy mindkét konzol eltérő előnyökkel próbálja megnyerni magának a játékosok népes táborát.
Azt gondolom, hogy ebben a generációban totális bukás BOX tulajnak lenni amennyiben nem elvakult GeoW, Halo vagy Froza fanboy az ember. Ugyanezt, olcsóbban ugyanilyen formában és egy csomó plusz exkluzív tartalommal PS4-en is megkapja.
Nem, nem vagyok Sony fanboy, PC-s vagyok és soha eszembe nem jutna konzolt venni, de nem látok semmi rációt abban, hogy bárki is BOX-ot vegyen, ha csak nem mazochista... :O