A Bethesda producere, Todd Howard végre a PC-s Skyrimról is beszélt egy keveset. Szerinte a játék előnyt kovácsol majd a számítógépek erős hardveréből, annak ellenére is, hogy a látvány hasonló lesz. Paradoxon? Na igen...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
"Felhúzható lesz, amennyire az elvárható. Vannak olyan apróságok, melyeket minden játékunkban elérhetővé teszünk PC-re. A textúrák mérete például akkora lehet, amekkorát csak akarsz, és egyértelmű, hogy a felbontás is emelhető lesz. Ennek ellenére azonban a látvány ugyanolyan marad, mert míg PC-n közel ülsz a képernyőhöz, konzolon általában jóval távolabbról nézed. Ami a DirectX 11-et illeti, lesznek előnyei, főleg a teljesítmény tekintetében. Azt leszámítva viszont egy csomó olyan dolgot is tud, amit egyelőre nem kívánunk kiaknázni."
Magyarán a játék szebb lesz, mint konzolon, de a PC-k igazi izomerejét nem fogja kihasználni. Mostanában egyébként egyre több csalódás éri a PC-s tábort a fejlett technológiák hanyagolása miatt, elég csak a Crysis 2-re gondolni, ugyebár...
ugye jól értem?