A Studio Liverpool meglátása szerint a következő generációs konzolokra történő fejlesztés legnagyobb kihívása az lesz, hogy a játékosoknak összekapcsolt élményben legyen részük. Graeme Ankers, a stúdió vezetője úgy gondolja, hogy 5-10 év múlva már nagyon nehéz lesz olyan játékot készíteni, ami elszigeteli a játékost a közösségtől.

A stúdió már megtette az első lépéseket a konzolok közötti, összekapcsolt játékélményt nyújtó programok felé, hiszen először ők használták a PlayStation 3 és a PlayStation Vita közötti Crossplay lehetőséget, illetve a Formula One Championship Editionnel a visszapillantó tükörként használható PSP-vel valami hasonlót valósítottak meg, csak nagyon kicsiben.

A csapat a jövőben tovább szeretné vinni ezt a formulát, s úgy látják, hogy a Wii U tablet-perifériájával és az Xbox 360 SmartGlass technológiájával nem csak ők fognak ebbe az irányba elmozdulni.