Legalábbis erre enged következtetni Jamaucsi Kazunori legfrissebb nyilatkozata. A Gran Turismo sorozatért felelős úriember szerint a GT5 már nem csak hogy két éve áll 90%-on (oké, most nem ismételte el ugyanezt a dumát, de eddig is kismilliószor hallottuk), hanem a 3D-s támogatás is két esztendeje ott szunnyad a motor képességei között.
"A 3D-s effektek támogatása már két éve beépítésre került, ami azt illeti." -- mondta el Jamaucsi az amerikai Playstation blognak. "Már akkor is nyilvánvaló volt számunkra, hogy merre tart a fejlődés, és mi várható a jövőben 3D fronton. A Sonyval már három éve elkezdtünk tárgyalni a dologgal kapcsolatban, és rengeteget beszéltünk az Evolution Studios programozóival, akik nagy előrelépéseket tettek a technológia kifejlesztésében. Mivel pedig a GT5-öt kezdettől fogva 60 fps-es játéknak terveztük, egyszerű volt a 3D-re állás, hisz csak le kellett venni a sebességet a még így is játszható 30 fps-re."
A Sony tehát már 2007-ben elkezdett foglalkozni a 3D-s játékokkal, mindössze egy évvel a PS3 premierje után. Elképzelhető, hogy a japán óriás most is ennyire előrelátó, és a következő PS kifejezetten a térbeli képalkotásra lesz kihegyezve?
"A 3D-s effektek támogatása már két éve beépítésre került, ami azt illeti." -- mondta el Jamaucsi az amerikai Playstation blognak. "Már akkor is nyilvánvaló volt számunkra, hogy merre tart a fejlődés, és mi várható a jövőben 3D fronton. A Sonyval már három éve elkezdtünk tárgyalni a dologgal kapcsolatban, és rengeteget beszéltünk az Evolution Studios programozóival, akik nagy előrelépéseket tettek a technológia kifejlesztésében. Mivel pedig a GT5-öt kezdettől fogva 60 fps-es játéknak terveztük, egyszerű volt a 3D-re állás, hisz csak le kellett venni a sebességet a még így is játszható 30 fps-re."
A Sony tehát már 2007-ben elkezdett foglalkozni a 3D-s játékokkal, mindössze egy évvel a PS3 premierje után. Elképzelhető, hogy a japán óriás most is ennyire előrelátó, és a következő PS kifejezetten a térbeli képalkotásra lesz kihegyezve?
Köszi a felvilágosítást! Mondjuk én wildstormtól valami átütőbbet vártam, már ha annyira természetesnek veszi ezt a teljesítményt egy 2005-ben konstruált hardver esetén.
Ha mutatsz nekem csak egy 1080p-s, FSAA-s Xbox 360 játékot (XBLA nem ér), akkor hiszek neked. Csak egy kell.
Kitudja, lehet, hogy 2 év múlva piacra dobnak valami nagyon kezdetleges hologramos kijelzőt, és utólag kiderülne, hogy 2005 környékén is létezett ez a technológia. Nem akarok összeesküvés-elméleteket gyártani, de attól, mert valamiről nem beszélnek, az még ott van.
Az U2 pedig élsimítással fut.
Nálam az ilyen üzletpolitika minden csak nem előrelátó.