Pár hete írtunk arról, hogy Molyneux saját maga értékelte a Fable 2-t, mégpedig tízből kilenc ponttal jutalmazva azt. Akkor azt gondoltam, hogy csak azért nem született tökéletes értékelés, mert nem akart nagyképű lenni, azonban most kiderültek a játék hibái.
Molyneux szerint a karakterek szájmozgása csapnivaló, az animációk széteshetnek, a navigáció kissé nehézkes lehet, valamint a kísérő kutyánk esetenként „széttörhet” -- persze ez alatt azt értve, hogy a karaktermodell hullik darabjaira. Ezen gyenge pontok ellenére érthető módon Molyneux nagyon büszke a csapatára.
„Van néhány gyenge pontja a játéknak, de ez senkinek sem a hibája, egyszerűen túl sok mindet kellett csinálnunk. Mi nem egy „csőjátékot” fejlesztünk, ahol azt lehet mondani, hogy: rendben, 1 óra 15 percnél valaki látni fog egy fényt, és az a fény pedig ilyen vagy olyan lesz.”
„Szerintem a szájmozgás nem valami jó, az animáció minősége is hagy némi kívánnivalót maga után. Úgy gondolom, hogy a navigáció néha nehézkes, és hogy a kutya néha kicsit széteshet. De ezek csak kis technikai hibák, nem fog senkit érdekelni. Azt kívánom, hogy bárcsak lenne több időnk a játék csinosítására.” - Peter Molyneux
Végül pedig a távoli jövőben érkező új játékról is néhány szót. Az MTV Multiplayer oldal készített egy interjút a tervezőzsenivel, amiből kiderült, hogy már van egy egyszerű és tiszta ötlet a következő játékhoz. Azonban ennél többet nem tudtuk meg.
Molyneux szerint a karakterek szájmozgása csapnivaló, az animációk széteshetnek, a navigáció kissé nehézkes lehet, valamint a kísérő kutyánk esetenként „széttörhet” -- persze ez alatt azt értve, hogy a karaktermodell hullik darabjaira. Ezen gyenge pontok ellenére érthető módon Molyneux nagyon büszke a csapatára.
„Van néhány gyenge pontja a játéknak, de ez senkinek sem a hibája, egyszerűen túl sok mindet kellett csinálnunk. Mi nem egy „csőjátékot” fejlesztünk, ahol azt lehet mondani, hogy: rendben, 1 óra 15 percnél valaki látni fog egy fényt, és az a fény pedig ilyen vagy olyan lesz.”
„Szerintem a szájmozgás nem valami jó, az animáció minősége is hagy némi kívánnivalót maga után. Úgy gondolom, hogy a navigáció néha nehézkes, és hogy a kutya néha kicsit széteshet. De ezek csak kis technikai hibák, nem fog senkit érdekelni. Azt kívánom, hogy bárcsak lenne több időnk a játék csinosítására.” - Peter Molyneux
Végül pedig a távoli jövőben érkező új játékról is néhány szót. Az MTV Multiplayer oldal készített egy interjút a tervezőzsenivel, amiből kiderült, hogy már van egy egyszerű és tiszta ötlet a következő játékhoz. Azonban ennél többet nem tudtuk meg.
Mondjuk, ha már ennyire tudnak a hibákról, akkor a megjelenés előtt egy kicsit többet is foglalkozhattak volna velük, mint hogy Peter Molyneux elmondja őket nyilvánosan!
Nah ebből tanulhatna a blizzard is, bár ők aztán télleg nem szoktakegy bug-ot, vagy akármit hagyni a játékokban...és még az átvezető animációkra sem lehet panaszunk...de akkor a fable további részeinél gondolom már csak ien kreatív tervező szerepben fog feltűnni...