Volt idő, amikor a 101-es ejtőernyősöket untuk, és most már a mai haditechnikán alapuló shooterek is az agyunkra mennek lassan. Legalábbis a Battlefield 3-mal bankot robbantó DICE szerint ez a helyzet, úgyhogy ideje új utakat keresni.
"Azt hiszem, nemsokára azon kapjuk magunkat, hogy az emberek elpártolnak a modern környezetben játszódó FPS-ektől, mert minden téma unalmassá válik, ha túl sokat szerepel. Képzeld el, hogy a dínók a legmenőbb dolgok a világon és ezért mindenki dínós játékot fejleszt, így trend lesz belőle. Ez volt nemrég a második világháborúval, most a jelenkor van soron, aztán tolódunk kifelé a közeljövőbe. Holott elég olcsó trükk azt mondani, hogy »oké, mostantól vagy a múltba, vagy a jövőbe ugrunk, és nesztek, ez az innováció«. Egy ideig nyilván előrelök egy franchise-t, de ez nem valódi innováció." -- fogalmazta meg gondolatait az Edge-nek Karl Magnus Troedsson, a DICE menedzsere.
Ti mit gondoltok, tényleg kezd unalmas lenni a sok modern shooter? Ideje elugrani a jövőbe, vagy egyszerűen kitalálni valami újat? Akárhogy is, az Activisiont és az EA-t nehéz lesz meggyőzni az ellenkezőjéről.
(A képek és az adatlap a Battlefield 3-ból származnak.)
"Azt hiszem, nemsokára azon kapjuk magunkat, hogy az emberek elpártolnak a modern környezetben játszódó FPS-ektől, mert minden téma unalmassá válik, ha túl sokat szerepel. Képzeld el, hogy a dínók a legmenőbb dolgok a világon és ezért mindenki dínós játékot fejleszt, így trend lesz belőle. Ez volt nemrég a második világháborúval, most a jelenkor van soron, aztán tolódunk kifelé a közeljövőbe. Holott elég olcsó trükk azt mondani, hogy »oké, mostantól vagy a múltba, vagy a jövőbe ugrunk, és nesztek, ez az innováció«. Egy ideig nyilván előrelök egy franchise-t, de ez nem valódi innováció." -- fogalmazta meg gondolatait az Edge-nek Karl Magnus Troedsson, a DICE menedzsere.
Ti mit gondoltok, tényleg kezd unalmas lenni a sok modern shooter? Ideje elugrani a jövőbe, vagy egyszerűen kitalálni valami újat? Akárhogy is, az Activisiont és az EA-t nehéz lesz meggyőzni az ellenkezőjéről.
(A képek és az adatlap a Battlefield 3-ból származnak.)
-ből 7 játéknál ugyan azt kapjuk:
Valamely "gonosz" nagy ország (Oroszország,Kína,Japán), vagy pedig Terroristák megtámadják a "dicsőséges és sérthetetlen" USA-t, aki kiküldi a "legyőzhetetlen és nemes" hadseregét, hogy "megmentsék" a világot a "biztos pusztulástól". Te egy regenerálódó életerővel és a Terminátort megszégyenítő erővel rendelkező amerikai katonát játszol, aki pár nap alatt lemészárol egy kis ország populációjával megegyező méretű hadsereget. Ezeken kívül van még egy kihagyhatatlanul fontos történeti elem: A nukleáris fegyverek.
Na az ilyenekből köszönöm de nem kérek többet. Nem azt mondom, hogy az ilyen történettel rendelkező játékok bukásra vannak ítélve, hiszen a multiplayer megmentheti a játékot (Így volt ez pl. a Homefrontnál, vagy a BF3-nál is).
Részemröl az se lenne gond ha visszatérne a II VH, csak ne nyomasák már ezt a mdoern kort mert kegyetlenül unalmas.
A sivatagi térképek meg végképp, minden játékban van belöle legalább pár map.