Az FPS piac jelenlegi legnépszerűbb sorozata a Call of Duty, sőt olyannyira a figyelem középpontjában áll, hogy más, ígéretes lövöldék számára nem hagy teret kibontakozni -- legalábbis ez a véleménye a Free Radical Design alapítójának.
Steve Ellis az Edge magazinnak adott interjújában azt mondta: „Senki sem vesz FPS-t, ha azt nem Call of Dutynak hívják. A Battlefield ugyan jól teljesített, de mindenki más veszteséges. A Crysis 2 például egy nagyszerű játék, de egészen biztosan nem hozta vissza a fejlesztés költségét.”
Megtudtuk továbbá azt is, hogy a stúdió felvásárlása előtt, 2008-ban Ellis megpróbált kiadót találni a Timesplitters 4 számára, ám senkit sem vállalkozott, mivel túl rizikósnak találták azt, ahogy a játék eltért az FPS-normáktól, ráadásul költséges is lett volna tető alá hozni a folytatást. Ez végül nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a stúdió a csőd szélére került, de szerencsére a Crytek felvásárolta őket. A stúdió azóta Crytek UK néven üzemel, s noha azt pletykálják, hogy a Timesplitters 4 már működik, és a tavalyi E3-on zárt ajtók mögött be is mutatták, a hivatalos álláspont az, hogy a játék fejlesztését leállították.
Steve Ellis az Edge magazinnak adott interjújában azt mondta: „Senki sem vesz FPS-t, ha azt nem Call of Dutynak hívják. A Battlefield ugyan jól teljesített, de mindenki más veszteséges. A Crysis 2 például egy nagyszerű játék, de egészen biztosan nem hozta vissza a fejlesztés költségét.”
Megtudtuk továbbá azt is, hogy a stúdió felvásárlása előtt, 2008-ban Ellis megpróbált kiadót találni a Timesplitters 4 számára, ám senkit sem vállalkozott, mivel túl rizikósnak találták azt, ahogy a játék eltért az FPS-normáktól, ráadásul költséges is lett volna tető alá hozni a folytatást. Ez végül nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a stúdió a csőd szélére került, de szerencsére a Crytek felvásárolta őket. A stúdió azóta Crytek UK néven üzemel, s noha azt pletykálják, hogy a Timesplitters 4 már működik, és a tavalyi E3-on zárt ajtók mögött be is mutatták, a hivatalos álláspont az, hogy a játék fejlesztését leállították.
Szerintem egy kis jó indulattal azért nevezhető új címnek, mert az előző részeire sok fiatatal nem is emlékszik
Én nem játszottam vele, de teszteken azért az értékelések valamivel jobbak voltam, egyedül a grafikával volt a gond, de ugye a grafikával baj van Cod-nál is
A többi kiadó pedig nem meri felvenni a versenyt a COD folyamatos eladási rekordajival, sőt lehet, hogy nem is tudja , mert talán tényleg ennyire nincs fantázia. A játékpiacon idén az egyetlen ami sárba tiporhatja a cod-ot az a GTA V és a Max Payne 3 lehet, továbbá jó eséllyel az új MOH, de ezek is mind bejáratott franchisok....
Új FPS-t meg azért nem adnak ki mert kevés a kreatív ember és még kevesebb az akinek az új , no-name dolgok tetszenek.
A CODnak valóban nem kell fejleszteni, hülyeség lenne a részéről. Bevált valami, a grafika nem olyan ronda, sőt egyáltalán nem az, a grafika fikázása már mindenkitől a "na kössünk már bele még valamibe" viselkedés azaz szőrszálhasogatás. .. igen én is látom a szép grafikát nem csak ti. Az a motor nem csak hogy nem csúnya, hanem a varázslat: low end gépeken is elfut, hát ez a lényeg, hogy elfut rajta... Itt a probléma abban van, hogy nem tudnak egy épkézláb fpst összedobni ami felveheti a versenyt, de azért jó hogy megtalálták a bűnbakot.
Inkább áljatok le és vegyétek meg Guild Wars 2-őt (már ha kijön még idén).
Bravúros következtetés Nostradamus.