Jay Wilson, a Diablo 3 vezető tervezője elárulta, hogy a Blizzard fennállása során még egy játék készítése során sem foglalkoztak annyit egy esetleges konzolátirat elkészítésével, mint most a Diablo 3 esetében. A hivatalos bejelentésre azonban még várnunk kell, elsősorban azért, mert még nem sikerült összeállítani egy ütőképes csapatot, akik el tudnák készíteni az átiratot.
A Blizzard már egy jó ideje keresi a konzolok terén tapasztalattal rendelkező fejlesztőket, de a belső csapat is halad, hiszen a játék kezelése már működik kontrollerrel, viszont nem egy egyszerű átiratot fogunk kapni -- már ha egyszer lesz ebből valami.
„Az emberek nem akarják elhinni, hogy egy konzoljátékot akarunk készíteni, és mi meg is értjük ezt, hiszen korábban már próbálkoztunk ezzel. Sosem foglalkoztunk ezzel a kérdéssel ennyit, hiszen sosem volt olyan játékuk, amiről azt gondoltuk, hogy működőképes lenne konzolon.”
A Blizzard már egy jó ideje keresi a konzolok terén tapasztalattal rendelkező fejlesztőket, de a belső csapat is halad, hiszen a játék kezelése már működik kontrollerrel, viszont nem egy egyszerű átiratot fogunk kapni -- már ha egyszer lesz ebből valami.
„Nem egy portot akarunk készíteni, hanem konzolra akarjuk megcsinálni a Diablo 3-at -- ez nagy különbség. Az a célunk, hogy egy igazi Blizzard-játéknak érződjön a konzolos változat, amit direkt a platformnak megfelelően építettek meg.”
Az egész kabaré akkor lesz a legszebb, ha majdnem egyszerre kerül kiadásra, mikor a pc-re jó pár évet várunk. Hiába, programot írni biciklire is könnyebb mint számítógépre...
Nagyon nagy butaságot mondtál.
Szerintem ha lesz Diablo 3 konzolra, tuti, hogy nem a jelenlegi konzol generáción.