A Bad Company 2 kalózok elleni védelméről a Sony által kifejlesztett, nagyon rossz hírnevű SecuROM fog gondoskodni. A DICE azonban azt állítja, hogy nem lesznek olyan gondok mint a BioShock esetében, ők ugyanis elintézték, hogy a másolásvédelem a játék eltávolításával valóban el is tűnjön, csak akkor fusson, amikor a játék, és úgy általánosságban ne okozzon semmilyen fennakadást.
A Bad Company 2 hitelesítésére a SecuROM két módszert is felkínál. Az egyik az offline, mellyel a lemeznek mindig a meghajtóban kell lennie, ha jásztani akarunk, a másik, kényelmesebb internetes hitelesítéssel viszont elegendő tízezer naponta, vagyis 27 évente érvényesíteni a játékunkat. Ezen módszernek azonban van egy kis hátrányossága: csak tíz telepítést enged, a jó hír viszont az, hogy a játék eltávolításával automatikusan visszakapjuk az elhasznált aktivációnkat, de ha valahogy mégis átlépnénk a tízes határt, az EA ügyfélszolgálata készséggel biztosít egy újabb aktivációs lehetőséget.
A Bad Company 2 hitelesítésére a SecuROM két módszert is felkínál. Az egyik az offline, mellyel a lemeznek mindig a meghajtóban kell lennie, ha jásztani akarunk, a másik, kényelmesebb internetes hitelesítéssel viszont elegendő tízezer naponta, vagyis 27 évente érvényesíteni a játékunkat. Ezen módszernek azonban van egy kis hátrányossága: csak tíz telepítést enged, a jó hír viszont az, hogy a játék eltávolításával automatikusan visszakapjuk az elhasznált aktivációnkat, de ha valahogy mégis átlépnénk a tízes határt, az EA ügyfélszolgálata készséggel biztosít egy újabb aktivációs lehetőséget.