Rossz hírünk van azon olvasóknak, akik előrendelték a Titanfall Xbox One-os változatát: a játék az elméletileg új generációt képviselő konzolon nem hogy 1080p-ben nem képes renderelni, de még 960p-ben vagy 900p-ben sem. Nem, a Respawn Entertainment első játéka (ami konzolok között csak Xboxokon jelenik meg) 792p-s felbontásban fut a tavaly debütált Microsoft-konzolon. Te. Jó. Ég.
Mindezt nem verte nagydobra a Respawn, az egész ügyet a Eurogamer technikai stábja, a DigitalFoundry leplezte le. Richard Baker vezető szoftmermérnök elmondta a szakújságíróknak, hogy kényszermegoldások miatt döntöttek a furcsa, 1408x792-es felbontás mellett, amit már a bétateszt során is használt a Titanfall, csak akkor még mindenki azt hitte, hogy ezen változtatnak a technikusok.
Baker persze finomított kicsit, szerinte ez a felbontás még nem végleges, ugyanis a játékon folyamatosan dolgoznak, így az is elképzelhető, hogy egy nap megemelkedik a pixelszám. A cél egyébként a 1080p-s, élsimítás nélküli grafika, de elméletileg a 900p-s élsimításos megoldás is vállalható lenne. PC-n természetesen nincs ilyen probléma, a Titanfallnak már egy közepes konfiguráció is elég, hála a tíz éve kiadott Source motor kiforrottságának.