Ahogy az már június elején sejthető volt, valóban a 2002-es The Thing című horrorjáték felújításán ügyködik a rengetegszer bizonyított (Turok, System Shock, Quake, Star Wars: Dark Forces) Nightdive Studios, akik most néhány részletet is megosztottak a játékkal kapcsolatban. A podcast első adásában a Nightdive videós producere, Locke Vincent leült Mark Atkinsonnal, az eredeti, 2002-es játék társrendezőjével, hogy megvitassák, hogyan jött létre az új remaster és milyen finomságokra számíthatnak a rajongók.
A még idén befutó The Thing: Remastered 4K-s felbontást és akár 120 fps-t kínál a modernebb hardvereken (PC, PS5, Xbox Series X/S), a csapat emellett javított a textúrákon, az animációkon és a karaktermodelleken, az új bevilágítási rendszernek köszönhetően pedig jobban átjön majd a szó szerint fagyos hangulat, mint eddig bármikor. Érdekesség, hogy a Nightdive bár több opciót kínál majd a nehézség skálázására, lesz egy Classic-játékmód, ami legalább annyira izzasztó pillanatokkal szolgál, mint mikor 2002-ben először ültünk le a játék elé és próbáltuk kitalálni, hogy ki lehet fertőzött.