A Capcom-ot az első Lost Planet idején még PC-s szemszögből elég sok támadás érte, hiszen a fagy világában játszódó kolonizálósdi elég erős gépen volt csak hajlandó elindulni, viszont már az egy nagy reménysugár volt a PC-s ipar számára, hiszen a Lost Planet megjelenési évének legjobb akciójátéka volt X360-on. Az exkluzivitás azonban hamar megszűnt és ugyan fél éves késéssel, de legalább megérkezett a számítógépekre is. Egy évvel később már lehetett üdvözölni a Colonies-t, ami ennek a továbbgondolása volt; optimalizáltabb, extrákkal tele. Körülbelül egy éve pedig megjelent a Devil May Cry negyedik része, ami bebizonyította, hogy a Capcom gondolkodik, hiszen egy közel tökéletes játékot kaptunk, megfelelő optimalizálással, grafikával. Jelenleg pedig elkészítette a Next-Gen PC játékipar szinte egyetlen igazi verekedős játékát, a Street Fighter IV-et.
Anno valaki(k) már írt egy röpke játéktesztet a konzolos verziókról, úgy, hogy ebből adódóan nem kívánok minden részletre kitérően nyilatkozni. De lássuk is mit kapunk, ha bevásárolunk: - egy egész jó árú szórakoztató szoftvert, szép tokkal, lemezzel, egy olyan felhívást, hogy a technikai támogatásért forduljunk a Capcom-hoz - angol ismeret szükséges -, és egy Windows Live kódot, ami majd a multinál, ranglistáknál, mentéseknél, haverkodásnál, etc jön majd jól. Amint felraktuk a játékot kapunk egy fasza kis indító menüt, amiben egy fura dolog van; a külön kontroller opció, ami a játékban nem található amúgy meg, ráadásul a legjobb nehezítés, hogy nem a támadás, mozgás nevét jeleníti meg a program, hanem a gomb adott pontját, amit általában automatikusan bekalibrál a gép. Mint tudjuk a kombózás és a mozgások, ütem kiszámítása felettébb kiemelt része a játéknak, ezért könnyen bajba kerülhetünk már akár kontrollerünkkel is (saját példa). Nyelek egyet, indítom a gémet; logók, aztán egy intro muvi fogad (többek közt ez ihletett meg). Belépve a főmenübe; Start - PC Settings - Exit opciók várnak minket -- előnyösebb gyorsban átnézni a beállításokat, jól jöhet! Start után pedig az al-főmenüben ugrálhatunk, van itt ranglistától kezdve, multin át, arcade módig minden, ami a boxosban is van. -- Itt azért egy cross-platform támogatás biztos jó lenne --.
Tojunk le egy menetet a kedvenc karakterrel; Ken-nel, elsőre elsütünk egy-két látványosabb kombót, aztán nézzük, hogy mit és, hogy: a legtöbb kombóhoz mindig az iránykar lesz elengedhetetlen, mert vele rengeteg féle trükköt el lehet majd sütni, de persze a többi pár száz támadó gomb kombinálása sem rossz ötlet, sőt, ha több gombot össze vonsz az iránykar-ral, ha több támadást egybe tudsz kötni, már haladsz valamerre, de még mindig nem elég, hiszen már Bison és társai egy-két atyai pofonnal figyelmeztetnek, hogy nem lehet állandóan szerencsénk, ezt jól be kell tanulni, különben marad az örök 'pénzbedobálós, visszaszámlálós - karakterválasztós' procedúra... De igazi mester csak akkor leszel, ha kiismered az összes karaktert, érzed a kombókat, látod előre milyen lehetőségeid vannak, illetve, ha megbékéltél azzal a gondolattal, hogy a gyakorlásnak erős kézfájás is lehet az eredménye, ismét saját példa: ma két óra egyhuzamban, úgy, hogy próbálkozik az ember, no azért nem olyan intenzíven, de mégis csak valami... És gyorsan hozzáfűzném még Seth-ig sem jutottam el... Szóval egyelőre próbálkozom kompromisszumot kötni a géppel. Aki tudja, mi Abel gyengéje, azonnal mondja el!
Végül pedig az intro-ból koppintot zenével ellátott videó (hátha az enyém jobb^^):
Húha jön a 11, ez talán tartogat is egyet s mást...
hm... elhiszem, hogy nagyon nehéz zenét renderelni, főleg egy trágya videószerkesztővel, de könyörgöm... NÉZD MEG A VIDEÓT MIELŐTT FELTÖLTÖD annyira zavaró, h csak a bal fülem kap hangot shit... a videó jó lett, de ez akkor is idegesítő...
néhol a vágásra jobban figyelhettél volna, bár egy 10 perces munkának ok az egész egy 6/10-et csak kap, mert az eleje rohadt jó aztán amikor vált a zene, az minősíthetetlen