GDF - The Second
A GDF-es sztorim(nk)at folytatva felvázolom nektek a folytatást, melyből talán szintén érdekes infókat találhattok meg...
Sajnos helyszíni fotóim eszméletlenül homályosak lettek.
Sajnos helyszíni fotóim eszméletlenül homályosak lettek.
Nem is baj, hiszen ezen képnél jobb is
(néhány ember megkövezne) ha a mostani képből többet nem láttok.
Gears of War 2 Védd a konvojt, mint a trailerben...
Mike Caps első előadásán, mint már mondtam, ott voltam. A lágy humorral megkent GOW 2 prezentációból kiderült még néhány aranyos dolog amit, nem biztos, hogy észreveszünk a trailerben is látott assault nevű mappen;
- Először is megfigyelhető a pálya tervezés átalakulása az elődhöz képest, példaképp a harctér vagy a kilátás (jelenesetben) vagy 15-ször nagyobb lett, igaz ezt már a GDC-n elhangzott Unreal 3 engine jelenlegi fejlesztéseiből is kiszűrhettük. Továbbá mapkontraszt vagyis a színhasználat kicsit realisztikusabb, (ezalatt a fényeket is értem) továbbá kidolgozottabb.
Játékmenet téren is van némi előrelépés;
- Fegyverpárbaj a szép kis ocsmány barátainkkal akár haza terepen is, különböző szorítási, kivégzési, védelmi kombók is hozzálettek adva a játékhoz, a feeling megint csak ott van, igaz azért ha egy igazi mozivásznon nézed aranyos dolby sorround hangrendszerrel akkor kicsit tényleg érezni a hatását. A fizika láthatóan jobb lett, több minden roncsolható és igen... Aminek nagyon örültem, hogy tényleg egy hadseregnyi hogyishívják lény katonát láttam feltörni egy nagyobb "kráter"-ből ami az 1-hez hasonlóan de sokkal látványosabban keletkezett. Prezizáró-szavaimmal élve arra szeretnék célozni, hogy az Epic szintén nagyot fog alkotni a folytatással. Aminek mi csak örülni tudunk. Volt szó Pc-s verzióról is, habár azt nem hallottam, hogy + vagy - dolog-e. Jah igen és itt jegyezném meg, hogy a tolmácsok valami képzetlen emberkék lehettek mert nagyon nem vágták azt amire szakosodtak, habár gondolom nem játék téren szerzett tapasztalataik miatt kapták a szerepet. A pocsék szó lehetne a legideálisabb ezen a téren, idézek egyet:
Paralelizálás - Paralising vagy hogy volt kiírva
Crytek
A cég kezdéstől egészen a jövőig Cevat Yerli ( a nagyon nagy VIP ember) tartott előadást, amelyben sok minden felmerült;
- A Far Cry fejlesztése, célkitűzés, nehézségek, technológiák ismertetése egy techdemoval. (Cryengine 1)
- 2004-től 2005-ig: Jött a Crysis, még nem publikus szinten; eleinte kisebb renderer jelenetekkel tarkították koncepció gyanánt
a játékképet ezáltal segítve a készítőket a munkában, stb...
- 2005-2006 A Crysis még névtelenül egy techdemóban, szintén videóval technológiaibemutatásokkal, ***optimalizálás*** és még sok egyéb nyalánkság a játékot illetően.
- 2006-2007 A Crysis éve, amikor is megjelenik a játék, véleményben megosztva a közönséget, itt a demótól kifolyóan felmerültek az újítások a gépigényről egy-két szó.
- 2007-2012 "Vissza a jövőbe" Fordul a kocka, a marketingszabványnak megfelelőlen kiemeli Cevat, hogy újféle technológiai újításokkal elérhetővé válik akár majd a későbbiekben HD minőségben (19xx-es felbontás alatt) futhasson a játék 60 Képkocka\seccel a next-gen konzolokon, itt még annyit megemlített, hogy a konzolokról alkotott képük az évek során teljesen átalakult és mostmár nem csak tőkét hanem technológiát is látnak a dologban. A végére pedig szó esett a DX11-ről is amitt kb 2012-re saccoltak a Crysis készítői, igaz ez a Microsofton múlik - Igaz én ezeken csak kacagni tudtam, mert még igazából a Crysis se nevezhető DirectX10-nek, hisz DirectX9es kártyákon is futtatható a játék egy kis cfg fájlváltoztatással. (DirectX-et szemezgető cikkemben olvasható ezen ügy elemzése
Ez volt a Crytek előadása GDF cikkem holnap folytatódik!!
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.