Tom Clany's H.A.W.X. Demo
Ma letöltöttem a Tom Clany's H.A.W.X. (későbbiekben csak HAWX) demóját, és mit mondjak, egyszerűen zseniális!
Bizony, az!
A játék sztorija körülbelül az, hogy mi egy David Crenshaw nevű pilóta vagyunk, aki az "Artemis"-nek dolgozik, ami gyakorlatilag egy zsoldosvállalat. Az Artemis megköt egy egyezményt Brazíliával, Rio védelmére, és nemsokkal később már támadás alatt is áll Rio. Mi, és osztagunk védik (lásd 2. pálya). Ennél többet nem lövök le (ha nagyon érdekel titeket, az angol wiki majd segít )
Az irányítást a gyakorlóküldetés alatt tökéletesen meg lehet szokni, az egyetlen ami nekem nagyon zavaró volt, a kétféle mód között váltás.
Míg support off (gyakorlatilag messziről nézed a gépet, és sok tájat belátsz) módban nekem gyerekjáték volt végigvinni mindent, egyetlen "segítő háromszögfolyosó" nélkül, addig bekapcsolva (a gép mögül közvetlenül, kb 1 méterre a hátsó szárnyaktól) mindenféle helppel már túl bonyolult, és irányíthatatlan volt.
A grafika nekem nagyon bejött, szépen van minden megcsinálva, bár a táj és a föld közelről kicsit elnagyolt (főleg a föld, és a fák, az épületek nem vészesek). A gépek szépek, a rakéták nagyot robbannak, a szárnyak csíkot húznak, stb...
A legnagyobb plusszpontot egyébként azért kapta tőlem a játék (nameg, csak ezért tudtam megírni a cikket), hogy elindult.
A gépem nem egy mai darab (nem valami jó, na.), de a játék szépen beállította magának, hogy mit fog szeretni (bár ezt más is megcsinálja, csak itt nagyon jól eltalálta), és amikor benéztek az options menübe, a graphics-nál meglepő dolgokat tapasztalatam.
A textúrák maxon voltak (!), míg a látótávolság minimumon (de így is hihetetlen mesze láttam. Kiváncsi vagyok maxon mi van.), és a játék meg se akadt.
Néhány apróbb bug volt benne, főleg a hangoknál, amik közepesek lettek szerintem, a dumánál sokszor beakadt a gép, mint egy rossz lemez, és ismételgette magát.
Összeségében egy szuper játék ez, mindenkinek ajánlom, már tudom mit akarok legközelebb beszerezni...