The Flare Gun - 2008. június 18.
Postolta: Eric Kirchmer

Amikor készítjük a koncepciórajzokat, a tervezőink rengeteg variációval ellátnak minden egyes tárgynál. Egy egyszerű koncepció játékba ültetése túlságosan is elboríthatja a végeredményül kapott játék egyensúlyát. Amikor a játékmenetet végre helyreállítjuk és csiszoljuk, számos koncepció játékba ültetésével megbízva szükségeltetik egy kis inspiráció és egy kis megmunkálatlan anyag, amivel dolgozhatunk, mintha vizuális tervet készítenénk. Ez számunkra egy eszköz, hogy szélesítsük a játékbeli interakciók lehetőségét annyira, amennyire csak lehet.



A Flare Gun esetében a koncepciótervező ellátta a csapat többi részét egy halom különböző tervvel - különféle kombinációi voltak a méretnek, a formának, a színnek és persze a funkcionalitásnak. A végső design kiválasztása elsősorban egy játékmenet-központú döntés volt, amit ténylegesen próbára is tettünk a tesztelés időszakában és a további ismétlődő tervezetekben.




Most nézem, már 21.000 oldalletöltés! Köszi :)