Hosszas várakozás után megérkezett a kliensfájl is, melynek letöltése után, szinte azonnal belecsöppenhetsz a játék online színterére. A harc folyamatosan dúl, de körmönfont taktikákat kidolgozva megsemmisítheted az ellenfeleid egységeit, ezzel egyre feljebb tornászhatod magad a ranglétrán, és különböző kitüntetéseket is bezsebelhetsz!
Akik már igényeltek kódot, azok már tölthetik is le szerverünkről az 1,66 gigás kliensprogramot, aki viszont még nem jelentkezett a bétára, az tegye meg gyorsan ezen a linken! E-mailben kiküldjük az egyéni kódodat, amely feljogosít a bétában való részvételre, illetve azzal töltheted le a játékhoz szükséges klienst, melyet fel kell telepítened, és utána már senki nem állíthat meg, hogy a hadszíntér legjobb stratégájává nődd ki magadat, mindezt fantasztikusan szép környezetben! Pár szóban a nyílt bétáról:
Akik már igényeltek kódot, azok már tölthetik is le szerverünkről az 1,66 gigás kliensprogramot, aki viszont még nem jelentkezett a bétára, az tegye meg gyorsan ezen a linken! E-mailben kiküldjük az egyéni kódodat, amely feljogosít a bétában való részvételre, illetve azzal töltheted le a játékhoz szükséges klienst, melyet fel kell telepítened, és utána már senki nem állíthat meg, hogy a hadszíntér legjobb stratégájává nődd ki magadat, mindezt fantasztikusan szép környezetben! Pár szóban a nyílt bétáról:
- Két többjátékos pálya: "HomeTown" és "Farmland"
- Egy játékmód: Domination
- Maximum 16 fős (8v8) multimeccsek
- Egyjátékos oktatómisszió
- A klánmeccsek most már engedélyezve lettek
- Clan Ladder/Ranking engedélyezve
- Visszajátszások engedélyezve
- Játékosok által feltöltött grafikák a járműveken - engedélyezve
- A teljesítmény további optimalizáláson esett át
- Számtalan tuning
- A hang- és beszédfájlok alapos ráncfelvarráson estek át
- DX10-es okosságok engedélyezve
Nem tudom mennyire tutod értelmesen szemlélni a hozzászólásokat, de ha valaki, azt is leírja, hogy miért rossz, az megint egy másik szemszögbe helyezi a mondanóját... Bezony, vannak ízlések és pofonok és Paradoxx véleményét is tiszteletben tartjuk, sőt még néhol azonosulok vele... De úgyhiszem azért jártok ide, mert valamilyen szinten adtok a véleményünkre, hisz' ugyebár ez a szakmánk; a számítógépes játékokról informálunk titeket.
De itt megint előjön, hogy ízlések és pofonok, de azt is tudjuk, hogy aki szereti az ilyesfata taktikai, startégia játékokat, azoknak valószínű, hogy tetszeni fog a Wolrd in Conflict (ahogyan azt a mellékelt ábra is mutatja), de itt is lehetnek kivételek - miért ne...
Tehát Itriver tényleg nem értem mi a problémád és miért van szükség erre az ellenséges hozzáállásra. NEm vagyunk mi gonoszok, inkább mint egy meg nem értett kisgyerek, aki véletlenül lerágta a másik kisautójának a kerekét
ON: Nagyon csábító, de amikor legutóbb egy nyílt RTS bétán vettem részt (Paraworld), szinte mindig kikaptam. Nemtudom, hogy itt mennyi esélyem lenne...
Szerintem a szánalmas jelzőt más munkájára használni, csakmert túl sokat bénázol egy játékban, vagy neked nem jön be a stílus: nagyon nagyon meggondolatlan és szánalamas
Szerintem is elég gyenge próbálkozás 2007-ben, nem jósolok neki nagy jövőt...
Talán ha 2 évvel ezelőtt adták volna ki, akkor még talán újdonságszámba ment volna.
2007 ben nem hiszem ,hogy ezt ki lehetna adni.A graf nem rossz de a sebzés és a játékélmény... Ha nicsen tökéletes összhang a gamelő felek között akkor kb 0 eséj a gyözelemre.Szánalmas az egész mindegy jönnek majd más jó játékok elesza világ mással...