Mivel az Electronic Arts kiadásában megjelent MMORPG-ről van szó, a multicég természetesen nem veszi félvállról az ügyet. A befektetők igencsak aggódnak (különösen a nemrég kiderült hatalmas, évi 641 milliós veszteség után), ezért John Riccitiello egy meetinget hívott össze, ahol megtárgyalják, hogy mit is lehetne kezdeni az ügyben. Valószínűleg nyilatkozni is fog, úgyhogy írunk majd a témáról még részletesen.
Mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy a World of Warcraft könnyedén ütötte ki a nyeregből összes riválisát... Közületek egyébként játszik még valaki Warhammer Online-t? Mik a tapasztalataitok? Kihaltnak tűnnek a szerverek, vagy sem? Fogjátok folytatni, vagy visszatértek a WoW-hoz, esetleg hagyjátok a fenébe mindkettőt?
Mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy a World of Warcraft könnyedén ütötte ki a nyeregből összes riválisát... Közületek egyébként játszik még valaki Warhammer Online-t? Mik a tapasztalataitok? Kihaltnak tűnnek a szerverek, vagy sem? Fogjátok folytatni, vagy visszatértek a WoW-hoz, esetleg hagyjátok a fenébe mindkettőt?
Hogy miért buknak meg ezek az új MMO-k?
Csak indítsunk el egyet és rögtön meglátjuk, MILYEN KARIT INDÍTASZ?! ORK, TÖRP, EMBER...? Ne máááár, közhely, unalmas.Emberek, mintha egy tucat barátok közt klón jelenne meg a televízióban ilyen címekkel: Rokoni kapcsolatok.
.
Én kitartok mellette és soha nem fogok a wowhoz nyúlni egész életemben se annyira rühellem.
Sajnálnám ha netán bezárnák a war-nál a boltot, de egyenlőre nem úgy tűnik, főleg hogy hamarosan jön egy "kiegészítő" is hozzá.
Én kitartok mellette és soha nem fogok a wowhoz nyúlni egész életemben se annyira rühellem.
Sajnálnám ha netán bezárnák a war-nál a boltot, de egyenlőre nem úgy tűnik, főleg hogy hamarosan jön egy "kiegészítő" is hozzá.
Amúgy egy kis érdekesség: a Warcraft 3 óta létezik lore vonal mint modntam, ami 2002 ben jött ki tehát 7 éves a világ. Szóval parasztvakítás a wow trailerében hogy xy years in warcraft universe. Megjegyzem az egyik kedvenc játékom amin felnőttem szinte azt is a Blizzard adta ki, aminek a neve pedig Diablo. Szóval nem megrögzött Blizz ellenes vagyok, csak idegesít hogy az emberek nem veszik észre a kész tényeket. Mindig eszembe jut erről az a kérdés hogy " tudtátok hogy a gyürük ura filmből könyv is készült?" ... ilyenkor szoktam visítani. Elég nagy gyürük ura kocka vagyok....
Amúgy egy kis érdekesség: a Warcraft 3 óta létezik lore vonal mint modntam, ami 2002 ben jött ki tehát 7 éves a világ. Szóval parasztvakítás a wow trailerében hogy xy years in warcraft universe. Megjegyzem az egyik kedvenc játékom amin felnőttem szinte azt is a Blizzard adta ki, aminek a neve pedig Diablo. Szóval nem megrögzött Blizz ellenes vagyok, csak idegesít hogy az emberek nem veszik észre a kész tényeket. Mindig eszembe jut erről az a kérdés hogy " tudtátok hogy a gyürük ura filmből könyv is készült?" ... ilyenkor szoktam visítani. Elég nagy gyürük ura kocka vagyok....
Mindig megmosolygom, amikor valaki azzal jön, hogy a warhammer gradika wow koppintás. A helyzet az, hogy a Games Workshop nagyon szigorú és következetes elvárásokkal él minden warhammer termékkel szemben. Mindnek az eredeti, 26 éves koncepciót kell követni hangulatában és ezt szigorúan ellenőrzik. Annak idején a Blizzard is ezt a licenszt akarta behúzni, de nem jutottak megegyezésre (nyilván nagyobb szabadságot akart a Blizzard, de a GW vigyáz a világára. Még ha nem is minőségi az összes Warhammer játék, de a hangulat tényleg mindig ugyan olyan). Ezért csinálta meg a Blizzard a warcraft univerzumot, ami minden elemében egy fiatalbarátabb, visszafogottabb warhammer átdolgozás.
Ha nem fogadtam volna meg, hogy soha többé mmo, akkor biztos kipróbálnám, amint lesz belőle trial (ha lesz egyáltalán).
Ja és akik itt 40 meg 160 milliós játékosbázisokkal dobálódznak más MMO-knál azok alá is tudják ezt támasztani forrással?
Mindig megmosolygom, amikor valaki azzal jön, hogy a warhammer gradika wow koppintás. A helyzet az, hogy a Games Workshop nagyon szigorú és következetes elvárásokkal él minden warhammer termékkel szemben. Mindnek az eredeti, 26 éves koncepciót kell követni hangulatában és ezt szigorúan ellenőrzik. Annak idején a Blizzard is ezt a licenszt akarta behúzni, de nem jutottak megegyezésre (nyilván nagyobb szabadságot akart a Blizzard, de a GW vigyáz a világára. Még ha nem is minőségi az összes Warhammer játék, de a hangulat tényleg mindig ugyan olyan). Ezért csinálta meg a Blizzard a warcraft univerzumot, ami minden elemében egy fiatalbarátabb, visszafogottabb warhammer átdolgozás.
Ha nem fogadtam volna meg, hogy soha többé mmo, akkor biztos kipróbálnám, amint lesz belőle trial (ha lesz egyáltalán).
Ja és akik itt 40 meg 160 milliós játékosbázisokkal dobálódznak más MMO-knál azok alá is tudják ezt támasztani forrással?
Az egész írásomra vonatkozik hogy akinek nem inge...