A sok-sok javításnak meglett az eredménye -- a Warhammer Online lassan, de biztosan halad a befejezett állapot felé: rohamtempóban még fél év, és jogosan kaphatná meg a szoftver az idáig méltatlanul használt 1.0-ás verziószámot. Az EA, miután látta, hogy a Dark Age of Camelot fejlesztői valami világmegváltó projekten dolgoznak, amely színes is, meg orkok is vannak benne ("tehát olyan, mint a WoW"), gyorsan felvásárolták a brigádot, hogy ezzel az aranybányának hitt szoftver tulajdonosaként tetszelegjenek. Aztán elővették az ostorokat, kitűztek egy megjelenési dátumot, és addig ütötték a volt Mythicet, amíg az félkészen (de nem híján a remek hangulatnak) az üzletek polcaira szórta a Warhammer Online változatát.
Azóta persze már kiderült, hogy lehetett volna akár a világ legjobb játéka is a World of Warcrafttól teljesen eltérő szoftver, akkor se lett volna sok esélye -- így, félig bétaképpen meg aztán annyi sem -- a trónfosztásra, ezért az EA bejelentette, hogy a megfelelő játékélmény biztosítása végett 43 szervert kaszálnak el a játék alól, a megmaradt hősöket a maradék 16-ra tömörítve. Bár egyszerű parasztvakításnak tűnik a dolog, azt le kell szögezni: a PvP orientált, főképp felnőttek (!) által játszott MMORPG képtelen kimutatni a foga fehérjét, ha nincs hozzá elég játékos; amint a hősök egymásnak feszülnek, az addig csak lézengő előfizető olyat láthat a pénzéért, amilyet addig még soha, sehol nem - leszámítva talán a Mythic előző szoftverét, a Dark Age of Camelotot.
Azok pedig, akik már birtokba vették, de talán pont a rossz -- kihalt! -- szerverválasztás miatt nem használják a szoftvert, most császári ajándékkal térhetnek vissza: amint belépnek újraaktivált hozzáférésükkel, az uralkodó üdvözletében részesülnek. Ez a megtiszteltetésen kívül 10 napos ingyen játéklehetőséget, milliónyi tapasztalati pont bónuszt, meg egy különálló küldetésláncolatot jelent, amely csak a számukra elérhető. Az EA tehát ettől a lépéstől azt várja, hogy talán azok is tesznek egy próbát, akik csalódtak az elején -- a milliónyi fejlesztésnek, illetve a tömött szervereknek köszönhetően ugyanis a Warhammer Online most már olyan, amilyennek a készítői szánták. MMO függőknek receptre!
Azóta persze már kiderült, hogy lehetett volna akár a világ legjobb játéka is a World of Warcrafttól teljesen eltérő szoftver, akkor se lett volna sok esélye -- így, félig bétaképpen meg aztán annyi sem -- a trónfosztásra, ezért az EA bejelentette, hogy a megfelelő játékélmény biztosítása végett 43 szervert kaszálnak el a játék alól, a megmaradt hősöket a maradék 16-ra tömörítve. Bár egyszerű parasztvakításnak tűnik a dolog, azt le kell szögezni: a PvP orientált, főképp felnőttek (!) által játszott MMORPG képtelen kimutatni a foga fehérjét, ha nincs hozzá elég játékos; amint a hősök egymásnak feszülnek, az addig csak lézengő előfizető olyat láthat a pénzéért, amilyet addig még soha, sehol nem - leszámítva talán a Mythic előző szoftverét, a Dark Age of Camelotot.
Azok pedig, akik már birtokba vették, de talán pont a rossz -- kihalt! -- szerverválasztás miatt nem használják a szoftvert, most császári ajándékkal térhetnek vissza: amint belépnek újraaktivált hozzáférésükkel, az uralkodó üdvözletében részesülnek. Ez a megtiszteltetésen kívül 10 napos ingyen játéklehetőséget, milliónyi tapasztalati pont bónuszt, meg egy különálló küldetésláncolatot jelent, amely csak a számukra elérhető. Az EA tehát ettől a lépéstől azt várja, hogy talán azok is tesznek egy próbát, akik csalódtak az elején -- a milliónyi fejlesztésnek, illetve a tömött szervereknek köszönhetően ugyanis a Warhammer Online most már olyan, amilyennek a készítői szánták. MMO függőknek receptre!
De szeretem a warhammert is de inkább 40k mint a simát viszont valóban jól nézk
De szeretem a warhammert is de inkább 40k mint a simát viszont valóban jól nézk