Chris kolléga nem is olyan régen regélt nektek egy sort arról, milyen volt annak idején az élet szerepjáték fronton, mikor még nem volt gyorsutazás meg kontrolleres irányítás, és a küldetésjelző csillagról sem hallott még senki. Nos, akinek egy kis nosztalgia nem volt elég, az most kaphat egy nagy adagot belőle, mert tavasszal megjelenik az 1992-es német Realms of Arkania: Blade of Destiny remake-je, szebb, 3D-s grafikával és itt-ott módosított játékmenettel.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a legendás klasszikus csorbát szenved; épp csak megkapja a 21. században kijáró kezelést, de összetettségében, szellemében hű lesz ahhoz a címhez, amiért annak idején ezrek bolondultak. Pontos megjelenési dátum sajnos nem ismert, és konkrét infó sem akad túl sok, de a lent látható játékkép talán sejtet valamit abból, mit is várhatunk az osztrák fejlesztőktől.
Személyes megjegyzés: imádom ezeket a ramake-projekteket, ez is valószínűleg a szívem csücske lesz, de nem valószínű, hogy az új játékokhoz szokott közönség megtalálja benne a számításait, mert egyszerűen túlságosan összetett ahhoz, ami manapság sztenderd.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a legendás klasszikus csorbát szenved; épp csak megkapja a 21. században kijáró kezelést, de összetettségében, szellemében hű lesz ahhoz a címhez, amiért annak idején ezrek bolondultak. Pontos megjelenési dátum sajnos nem ismert, és konkrét infó sem akad túl sok, de a lent látható játékkép talán sejtet valamit abból, mit is várhatunk az osztrák fejlesztőktől.
Személyes megjegyzés: imádom ezeket a ramake-projekteket, ez is valószínűleg a szívem csücske lesz, de nem valószínű, hogy az új játékokhoz szokott közönség megtalálja benne a számításait, mert egyszerűen túlságosan összetett ahhoz, ami manapság sztenderd.