Ha így folytatódik tovább, akkor kis túlzással nem sokára üresen marad a BioWare montreali stúdiójának épülete, ugyanis Chris Schlerf vezető író, Chris Wynn fejlesztési vezető, és David Gaider forgatókönyvíró után Cameron Harris is távozik a cégtől. Harris senior editor pozícióban dolgozott a stúdiónál, ő felelt számos játék narratív szerkesztői és produceri teendőiért, illetőleg egyéb, napi szintű operatív feladatok ellátásáért.
A szakember Twitter-csatornáján jelentette be a hírt, ahol azt is közölte, hogy nem csak a Mass Effect: Andromedától és a BioWare-től, hanem bizony az egész videojátékos ipartól is búcsúzik, hogy új területen próbálhassa ki magát Seattle városában. Harris április közepén távozik csak, addig még ellátja teendőit a stúdiónál.
„Remekül érzetem magam a BioWare-nél, ahol sok kimagaslóan tehetséges és lenyűgözően elhivatott emberrel dolgozhattam együtt. Hálás vagyok mindenért, amit megtanultam tőlük. Minden jót kívánok a barátaimnak és a kollégáimnak a BioWare-nél és a videojátékos iparban egyaránt. A rajongóknak pedig köszönöm azt a lelkesedést és támogatást, amit tőlük kaptam az elmúlt esztendők során.” – szól Harris búcsúüzenete.
Harris 2007 óta dolgozott a szakmában, a BioWare előtt a Microsoft és Nintendo kötelékében is megfordult. Pályafutása során olyan játékokon dolgozott, mint a Star Wars: The Old Republic, a Guild Wars 2, a Dragon Age: Inquisition, a Gears of War 3, a Fable: The Journey, vagy éppen a Crimson Dragon.
Nem tudjuk, ti hogy vagytok vele, de mi kezdünk egy kicsit aggódni a Mass Effect: Andromeda sorsa miatt, melynek 2017-re való csúsztatását éppen a napokban jelentette be az EA.