Az Electronic Arts nemrég a televíziókban bemutatott egy új Need for Speed: Most Wanted reklámot. Az anyag a médiumhoz sokkal jobban passzoló, „élő szereplős” alkotás volt, mintsem egy újabb, tisztán csak játékmenet-jelenetekből összevágott promóció. Ezzel a megközelítéssel persze az a probléma, hogy nem minden esetben tudja sikeresen tükrözni a játék hangulatát -- de itt azért végül is sikerült.
A tévékben látottakhoz képest most egy kibővített változatot nézhetünk meg, melyben ugyanúgy gyönyörű kocsik és jó zene társaságában válik bizonyossá, hogy Fairhaven Cityben nem nézik jó szemmel az illegális versenyzést, a helyi rendőrségnek pedig megvannak a megfelelő eszközei arra, hogy lekapcsolják a jómadarakat.
A tévékben látottakhoz képest most egy kibővített változatot nézhetünk meg, melyben ugyanúgy gyönyörű kocsik és jó zene társaságában válik bizonyossá, hogy Fairhaven Cityben nem nézik jó szemmel az illegális versenyzést, a helyi rendőrségnek pedig megvannak a megfelelő eszközei arra, hogy lekapcsolják a jómadarakat.
Bár igen, elég erősen látszik a váltás a valós/animált jelenet között, de attólmég jó