Jómagam is nagy kedvelője voltam az első epizódnak, főként az online csatatéren játszottam éjszakákon át - felhőtlenül. Így kimondottan vártam a folytatást, hiszen látszott: elsőre a készítők sem gondolták, hogy ekkora sikere lesz a Vegas többjátékos módozatának, így annak rendszere nem lett olyan részletekbe menően kidolgozva, csak a játékmenet taglózta le a sok játékost.
Megérkezett a Vegas 2, sokkal nagyobb csinnadratta közepette, mint az elődje, de amint kézbe vettük, rögtön kilógott a lóláb. Azt még nagy nehezen megbocsájtottuk, hogy az egyszemélyes kampány játékmenete gyakorlatilag semmit nem változott, azt viszont kevésbé, hogy a legtöbbet fejlődött része a játéknak, a multiplayer, egy csúfos baki miatt nem elérhető rengeteg játékosnak. Ha az ember multizni szeretett volna, a játék habozás nélkül "Connenction failed" hibaüzenetet dobott vissza, állítani pedig nem lehetett rajta. Sokan panaszkodtak fórumokon, rengetegen azt hitték, a saját rendszerükben van a hiba, de a most megjelent 1.02-es patch már orvosolja ezt a kínos bakit. NightBagoly koma az egyetlen jó ellenpélda, ugyanis a tesztverzióban neki még működött a multi, ami ugye nélkülözhetetlen a cikkhez. Sajnos számos más kellemetlenség is maradt a végleges verzióban, mint például a fix spawnpontok, ami így 2008-ra már igencsak "kiment a divatból" - alant láthatjátok, mennyire illúzióromboló tud lenni.
Megérkezett a Vegas 2, sokkal nagyobb csinnadratta közepette, mint az elődje, de amint kézbe vettük, rögtön kilógott a lóláb. Azt még nagy nehezen megbocsájtottuk, hogy az egyszemélyes kampány játékmenete gyakorlatilag semmit nem változott, azt viszont kevésbé, hogy a legtöbbet fejlődött része a játéknak, a multiplayer, egy csúfos baki miatt nem elérhető rengeteg játékosnak. Ha az ember multizni szeretett volna, a játék habozás nélkül "Connenction failed" hibaüzenetet dobott vissza, állítani pedig nem lehetett rajta. Sokan panaszkodtak fórumokon, rengetegen azt hitték, a saját rendszerükben van a hiba, de a most megjelent 1.02-es patch már orvosolja ezt a kínos bakit. NightBagoly koma az egyetlen jó ellenpélda, ugyanis a tesztverzióban neki még működött a multi, ami ugye nélkülözhetetlen a cikkhez. Sajnos számos más kellemetlenség is maradt a végleges verzióban, mint például a fix spawnpontok, ami így 2008-ra már igencsak "kiment a divatból" - alant láthatjátok, mennyire illúzióromboló tud lenni.
Sebaj, mindez már a múlt, viszont helyettük jöttek új gondok az 1.02-es patch miatt, ugyanis sokan panaszkodtak a hivatalos fórumokon, hogy az egyjátékos kampányban a karakterük magától ad utasításokat a társaknak a javítás telepítése óta. Sajnálatomra a beragadó és megbolonduló hangokat sem küszöbölték még ki, viszont legalább lehet végre multizni, így egy hónappal a megjelenés után.
Szokatlan dolgok ezek egy olyan studiótól, amely pont a fent leírtak ellenkezőjéről híres: nem rókabőr-játékokat készítenek, és komoly minőséget képviselnek. Mostanában mintha valami zavar lenne az Ubisoftnál, hiszen a legutóbbi játékaik több sebből véreztek: a Lost-adaptációjuk sem lett az igazi, az Assassin's Creedtől is sokkal többet vártunk - ráadásul a DX 10.1-es támogatás megszüntetése is nagyon gyanús -, és itt ez a rengeteg galiba a Vegas 2-vel... De továbbmegyek: hosszú ideje semmit nem hallanai az elvileg készülő Splinter Cell: Convictionről, pedig a bejelentést követően megyannyi információ, kép és videó érkezett, újabban pedig szó sem esik a projektről. Halász Samu egy szakállas utcai harcosként, a fekete gumiruhája nélkül, székekkel dobálózva furcsa látványt nyújtott, és valahogy senki nem habarodott bele ebbe a "megújult" koncepcióba. Lehetne találgatni, hogy miért a hírzárlat... Azért én szurkolok az Ubisoftnak, hogy az apróbb hullámvölgyből gyorsan magára találjon.
Szokatlan dolgok ezek egy olyan studiótól, amely pont a fent leírtak ellenkezőjéről híres: nem rókabőr-játékokat készítenek, és komoly minőséget képviselnek. Mostanában mintha valami zavar lenne az Ubisoftnál, hiszen a legutóbbi játékaik több sebből véreztek: a Lost-adaptációjuk sem lett az igazi, az Assassin's Creedtől is sokkal többet vártunk - ráadásul a DX 10.1-es támogatás megszüntetése is nagyon gyanús -, és itt ez a rengeteg galiba a Vegas 2-vel... De továbbmegyek: hosszú ideje semmit nem hallanai az elvileg készülő Splinter Cell: Convictionről, pedig a bejelentést követően megyannyi információ, kép és videó érkezett, újabban pedig szó sem esik a projektről. Halász Samu egy szakállas utcai harcosként, a fekete gumiruhája nélkül, székekkel dobálózva furcsa látványt nyújtott, és valahogy senki nem habarodott bele ebbe a "megújult" koncepcióba. Lehetne találgatni, hogy miért a hírzárlat... Azért én szurkolok az Ubisoftnak, hogy az apróbb hullámvölgyből gyorsan magára találjon.
Sam fisherről tényleg nem hallani,a ubis fórumon azt beszélik,hogy kukába tobták az egészet,és fullra újra kezdtek neki,a régebbi vonalat képviselve,majd kiderül,nekem még miníg ők a kedvencek,Ubisosoft-csak ne lennének a már megszokott csúszásaik.
Sam fisherről tényleg nem hallani,a ubis fórumon azt beszélik,hogy kukába tobták az egészet,és fullra újra kezdtek neki,a régebbi vonalat képviselve,majd kiderül,nekem még miníg ők a kedvencek,Ubisosoft-csak ne lennének a már megszokott csúszásaik.