- Bejelentésre készül a Creative Assembly
- Total War: Warhammer teszt
A Total War sorozat a történelmi korokból egy éles váltással a fantasy világába csöppent, amikor a Games Workshop Warhammer-univerumának egy szeletét hozták el a képernyőkre. Maga a játék egy remekül sikerült alkotás lett, és a Creative Assembly nyilvánvalóvá tette, hogy hosszú távra terveznek a játékkal: trilógiává szeretnék dagasztani, melyek együtt egy nagy kerek egészet alkothatnak majd.
Hogy miért beszlünk csak a Total War: Warhammerről? Nem titok, hogy a számos stúdiót jegyző Creative Assembly párhuzamosan több projekten is dolgozik. Ott a Total War: Arena, egy új történelmi játék is készül, valamint a jelenlegi Total War: Warhammer kiegészítésén is agyalnak még, ahogyan a trilógia folytatásán is. Lenne tehát miből válogatni, de a hivatalos fórumon már március derekán közzé tették, hogy az EGX Rezzed során, március 31-én nagy Warhammer-bejelentésre készülnek, a fellőtt visszaszámlálás pedig éppen aznap jár le, nyilván nem véletlen az egybeesés.
Így csak egy kérdés marad megválaszolatlan, önálló kiegészítő érkezik, vagy DLC? Nem lehetünk biztosak felőle, a háttér tanúsága alapján csupán egyvalamit lehet kijelenteni: igen valószínű, hogy a dzsungeles Lustria, a Lizardmen (nem, nem a háttérhatalom a gyíkemberei) hazája biztos szereplő, a háttérben látható piramis ezt erősíti. És ha már Lustria, nem maradhat ki a Skaven sem, és könnyedén mellé csapható Ulthuan is, az elfek őshazája, velük együtt pedig a sötét elfek is jöhetnek – bár ez lehet messzemenő következtetés, Ulthuan azért messze van az újvilág déli felétől. Akárhogyan is, márcus 31-én biztosat is tudunk majd, és remélhetőleg egy ütős videóval is gazdagabbak leszünk.
A törpök meg addig maradnak, amíg csak bírják, volt hogy az utolsó három bányász döntött úgy, hogy elfut aztán persze ugyanúgy levágták őket... az emberekkel meg az élőholtakkal még nincs tapasztalatom saját oldalon (káoszhoz meg a kecskékhez még nem nyúltam, elfek várnak leárazásra).
Bár az mókás volt amikor a támadók erősítésének érkező 1000+os zombi-csonti-ghoul sereg egyszer csak összeesett, mikor az elsődleges brigád bedarálása után (mert minek várják be egyhelyben a segítséget) annak hős manfrédije elpatkolt, közvetlen a zseniálisan egyedül előreküldött túlméretes denevérmamut után... gondolom ez van, ha élőholt az ember és máson múlik az integritás :D
Nekem jobban fáj, hogy bár a MI egész ügyes tud lenni, a várostromokkal (se védőként se támadóként) nem boldogul, konkrétan 3-4× nagyobb csapatokat győzök le manuálisan, mindegy hogy támadok vagy védek. Na meg ez a "nem várom be az erősítést, előreküldöm a sereg felét, hátha mind elpatkol/elszalad mire a kettes csapat odaér" bár egyelőre csak normálon próbálgattam, szóval ki tudja... de nem hiszem, hogy okosodik nehezebb szinten.
Az első részében viszont több mint 2200 órám van és nagyon élveztem mind védőként mind támadóként játszani, meg akkor még nem voltak lehúzóak a CA emberei, most már amióta átvették a dlc dolgokat, azóta nem foglalkoztam a játékaikkal nagyon.
A morál ezekben a játékokban mindig érdekesen volt számolva és sokszor volt olyan, hogy ha épp nem volt kedvük akkor nem harcoltak inkább megfutamodtak.
Én tartom magam ahhoz hogy a kieget ami most jön megveszem de a 12$ dlc-ket nem fogom , majd ha feltörik a játékot akkor játszok azokkal is. Akinek megvan annak a radius modokat ajánlom, én meg beraktam egy olyan modot is ami meg 3x-ozza az alap morált így nem csak 5 percesek a csaták és nem egy koreaiaknak szánt clickfest az egész :) Kedvencem az volt (modok nélkül) amikor úgy futottak el az embereim hogy a két sereg még össze sem ért, elég szánalmas volt mondanom sem kell :D
A törpök meg addig maradnak, amíg csak bírják, volt hogy az utolsó három bányász döntött úgy, hogy elfut aztán persze ugyanúgy levágták őket... az emberekkel meg az élőholtakkal még nincs tapasztalatom saját oldalon (káoszhoz meg a kecskékhez még nem nyúltam, elfek várnak leárazásra).
Bár az mókás volt amikor a támadók erősítésének érkező 1000+os zombi-csonti-ghoul sereg egyszer csak összeesett, mikor az elsődleges brigád bedarálása után (mert minek várják be egyhelyben a segítséget) annak hős manfrédije elpatkolt, közvetlen a zseniálisan egyedül előreküldött túlméretes denevérmamut után... gondolom ez van, ha élőholt az ember és máson múlik az integritás :D
Nekem jobban fáj, hogy bár a MI egész ügyes tud lenni, a várostromokkal (se védőként se támadóként) nem boldogul, konkrétan 3-4× nagyobb csapatokat győzök le manuálisan, mindegy hogy támadok vagy védek. Na meg ez a "nem várom be az erősítést, előreküldöm a sereg felét, hátha mind elpatkol/elszalad mire a kettes csapat odaér" bár egyelőre csak normálon próbálgattam, szóval ki tudja... de nem hiszem, hogy okosodik nehezebb szinten.
Én tartom magam ahhoz hogy a kieget ami most jön megveszem de a 12$ dlc-ket nem fogom , majd ha feltörik a játékot akkor játszok azokkal is. Akinek megvan annak a radius modokat ajánlom, én meg beraktam egy olyan modot is ami meg 3x-ozza az alap morált így nem csak 5 percesek a csaták és nem egy koreaiaknak szánt clickfest az egész :) Kedvencem az volt (modok nélkül) amikor úgy futottak el az embereim hogy a két sereg még össze sem ért, elég szánalmas volt mondanom sem kell :D