A THQ 2007. első negyedévének ütem- tervében ott virít a
S.T.A.L.K.E.R., valamivel korábban, mint számítottunk rá: március 16-i megje- lenési
dátummal. A hír kb. ennyi, mást hivatalos forrásból még nem közöltek. A
legutóbbi sajtóközlemény szerint egyébként képkockánként 100 ezer poligonra
számíthatunk, és a játék egy átlagos vason 60 fps-t tud, sőt jelentősen az sem
lassítja a játékot, amikor egyszerre akár 50 dinamikus fény világít az
arcunkba, és 10 ezer sokszögből összerakott karakterek zombiznak a zónában,
mindezt nagy felbontású textúrákkal, részecske- és shaderrendszerrel, speciális
hatásokkal feldúsítva. Hogy mit jelent a nagy vízen túl az átlagos vas, azon
márciusig még gondolkodhatunk...
Talpra, magyar, hí a STALKER!
A múlt ködébe vesz már az orosz srácok bejelentése a készülő Csernobil-akcióról. Azóta megszámlálhatatlanul sokszor átírták, újrakezdték, megígérték. A THQ, kiadóhoz szokatlan türelmemmel kezelte mindezt - most azonban nincs mese: március idusán a boltokba kerül a cucc, úgy, ahogy van...
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.