A Star Citizen heti lebontásba gyűjti az egymillió dollárokat. A 31 milliós mérföldkő már csak múló emlék, a 32 milliós határt elérve megkaptuk az Aegis Surveyort, egy rocsvadász űrhajót (vajon a nevét a Dead Space-beli Aegis VII-ről kapta?), majd 33 milliónál elkészült a felfedezőhajóként funkcionáló Anvil Carrack. És nemrég a 34 millió dollárt is sikeresen bezsákolta a Cloud Imperium Games játéka, így bekerült a MISC Hull C típusú teherhajó. Az új mérföldkő a 35 misi, ha azt eléri (márpedig eléri, valószínűleg még karácsony előtt), új csillagrendszerrel bővül a játék, méghozzá a Tamsával.
Na de nem fekszi-e meg ez a sok-sok bővítés a fejlesztők gyomrát? -- kérdezhetnénk teljes joggal. Elvégre elég, ha csak átfutjuk a Cloud Imperium Games Corp. oldalán vezetett listát a mérföldkövekről és a hozzájuk tartozó ígéretekről, máris láthatjuk, hogy a Star Citizen iszonyú sok dologgal bővült az elmúlt több mint egy évben. Űrhajók armadája, FPS mód, új fajok és naprendszerek, és a többi extra. Vajon bírják-e a fejlesztők ezt anélkül, hogy az a játék rovására menjen, esetleg komolyan csússzon a megjelenés?
Chris Roberts szerint az aggódó kérdésekre egy határozott „nem” a válasz. Ahogy terebélyesedik a játék, úgy vesznek fel újabb embereket, akiket aztán újonnan nyíló részlegekbe vagy már működő csapatokba irányítanak, hogy foglalkozzanak a Star Citizen extra tartalmaival. Roberts biztos afelől, hogy így képesek lesznek befejezni a játékot 2015-re, ahogyan azt eredetileg is tervezték, illetve az alfatesztelés már 2014 végén elkezdődhet.
Vajon meglesz még idén a 40 millió? Ti mit tippeltek?