Chris Roberts nyitotta a műsort, hangsúlyozta a közösség támogatásának fontosságát, majd a fejlesztés 2012 óta tartó, elképesztő ütemben történő gyorsulásáról tartott egy röpke diavetítést. A végén az idei tervekre kanyarodott rá, amiknek a középpontjában a tartalom megosztása és a közösség visszajelzései állnak. Ez mondjuk eddig sem volt újdonság, hiszen a fórumok és az Organizations System is ezt a célt szolgálja. Ami viszont új lesz, az a Star Citizen Spectrum, egy valós idejű webalkalmazás, ami tulajdonképpen nem más mint egy chatfelület, ami összeköti a játék közösségét, asztali gépeken és mobileszközökön egyaránt.
Következőként bedobták a „UEE Militia Mobilization Initiative” ötletét, ami magyarra fordítva nem más, mind egy Polaris osztályú űrhajó, melynek megvásárlásával újfent a fejlesztést támogathatják a rajongók. Majd a Squadron 42 került terítékre, és egyelőre csak az a biztos, hogy méretes lesz a 28 fejezeten átívelő, több mint 60 küldetéssel, 40 különböző repülhető hajóval és irgalmatlanul nagy szereplőgárdával, 20 órányi átvezetővel és rengeteg nyalánksággal megfűszerezett kampány. Viszont pár lényegi dolog még hátravan, egyebek között útkeresési algoritmusok, animációk integrálása, és az M.I. kikupálása, úgyhogy az idén semmiképp sem jelenik meg, ráadásul nagyjábóli időpontot sem tettek közzé.
A 2.6-os frissítéssel tovább bővül majd a Star Marine, finomítják a repülési modellt és külső nézeti kamerát, a Crusader térképek is tartalmi bővítést kapnak. A 3.0-ás verzióval viszont komolyabb vérfrissítést kap a játék, benne a kereskedelem, szállítás, kalózkodás és csempészet, fejvadászat, és természetesen újabb hajók. Ezzel együtt a Star Marine két új helyszínnel bővül, új fegyverek, páncélzat és felszerelések kerülnek a repertoárba, a deathmath és control játékmódok mellett. Sajnos várható megjelenési időpontot ezekhez sem mellékeltek, viszont jutott a jövőre vonatkozó tervekből szép számmal, bányászat, eszkort, roncsok újrahasznosítása, farmok, mentőküldetések, tudomány és kutatás, és minden szakaszban újabb helyszínek, naprendszerek és hajók kerülnek majd bevezetésre.
A végére hagyták, és most kapaszkodjatok meg, a procedurálisan alakított bolygófelszínt. A balul elsült No Man's Sky után ezzel reklámozni valamit bátorságra vall, Chris Roberts is tréfálkozik rajta egy sort, de gyakorlatilag ugyanazt ígérik, amit a No Man's Sky. Igaz, nem teljesen procedurálisan generált lesz minden tartalom, csak helyenként „segít be” egy algoritmus, a küldetések például előre tervezettek lesznek, ahogy a helyszínek és a modellek is. De szavak helyett beszéljen ez a videó amelyen valós időben, a játék motorjával rendelve, közel fél órán át csodálhatjuk a felszínt, a leszállást és ahogy pilótánk járműbe pattan és nekiáll a vészjelzés felderítésének. A végére még egy homokférget is kapunk. Fricska vagy bukta, reméljük még ebben az évtizedben kiderül, a jövőre esedékes CitizenCon-ra reméljük azért tudnak eleget villantani, hogy fenntartsák az érdeklődést.
Titeket meggyőzött amit mutattak, vagy sem? Várjuk véleményeteket, hozzászólásaitokat!
Még januárban megvettem az Elite Dangerous-t a Horizons kiegészítővel együtt. Na, azt nem bántam meg, az játéknak nevezhető. Bővítik is a Horizons kiegészítőt mert még nincs minden beépítve, de hellyel közel jönnek is a frissítések, bár csúsznak is. És nem Early Access meg alpha, meg béta...
Én biztosan nem fogom megvenni a közeljövőben a Star Citizen-t. Akkor talán, ha befejezik. Remélem befejezik, mert azért elég ígéretesnek tűnik és például a próbaverzióban a versenyzős rész igen jóra sikerült szerintem. Az Elite-ben is lehetne egy két ilyen kis plusz :D
Nem akarom a kedved elvenni tőle, de szerintem a Star Citizen a jelenlegi állapotában pénzkidobás.
De még azt se kell gondolni, hogy annyit csináltak csak meg, amennyit mutatnak, nyilván egy csomó rendszere aktív fejlesztés alatt van, de játékosokat csak oda engednek, amit többé-kevésbé kompakt egészként tudnak prezentálni. Lehetne nagyon PR-ra rámenni, és külön kisebb részeket elkészíteni, melyek természetesen meg se közelítenék a végleges játék (tervezett) minőségét, de ahhoz, hogy komplett, hosszasan élvezhető játéknak minősüljenek, aránytalanul sok munkát kellene beleölni. De hosszú távon valószínűleg hatékonyabb a játék összes rendszerét organikusan, együtt kidolgozni (és bevételük meg van így is, szóval nem hiszem, hogy nagyon rá lennének szorulva ilyen taktikákra -- valamit persze kell mutatni, ez történik itt is).
És azért nem pénzkidobás a vásárlás akkor sem, ha jelenlegi állapotában nem éri meg esetleg az árát, mert nyilván mindenki azért fizet, hogy elkészülhessen a játék -- ami esetleg nem történik meg, ez előfordulhat, de nem pénzkidobás, hanem inkább kockázatos befektetés.
Még januárban megvettem az Elite Dangerous-t a Horizons kiegészítővel együtt. Na, azt nem bántam meg, az játéknak nevezhető. Bővítik is a Horizons kiegészítőt mert még nincs minden beépítve, de hellyel közel jönnek is a frissítések, bár csúsznak is. És nem Early Access meg alpha, meg béta...
Én biztosan nem fogom megvenni a közeljövőben a Star Citizen-t. Akkor talán, ha befejezik. Remélem befejezik, mert azért elég ígéretesnek tűnik és például a próbaverzióban a versenyzős rész igen jóra sikerült szerintem. Az Elite-ben is lehetne egy két ilyen kis plusz :D
Nem akarom a kedved elvenni tőle, de szerintem a Star Citizen a jelenlegi állapotában pénzkidobás.
Nem erősen és nem szerinted hanem ez konkrétan tényleg az. Alfa. Annak minden hátrányával együtt. Aki egy teljes értékű scifi játékot akar annak inkább ajánlott az Elite. Az már megjelent.Ez még nem.
Nos az áprilisi 1 hetes free verzióban nem sok lehetőség volt. Kaptunk egy oktató részt, egy barangolós részt és azt hiszem egy versenyzős részt. Az oktató rész egy szimpla tutorialnak felelt meg a számomra, hogyan kell a hajót vezetni, felszállni meg ilyenek, de nem tudtam teljesíteni mert mindig kifagyott. Szerencsétlen nagyon nem bírt valamit a gépemben.
A barangolós részben egy állomás volt, amit be lehetett járni, beszállni egy hajóba (a free verzió 3 hajót tartalmazott), majd utazni vele egyik állomásról a másikra. Bolygóra nem tudtam vele leszállni, ez valószínű az én tudatlanságomból eredhetett.
Majd volt egy versenyzős rész, ahol zárt bár nyitottnak tűnő területen kellet körversenyeket lebonyolítanunk időre. Ez mondjuk tetszett is. Kb ennyi volt amit találtam benne. A menü nekem elgé keszekusza volt. Remélem végre sikerült választ adnom :D
Még januárban megvettem az Elite Dangerous-t a Horizons kiegészítővel együtt. Na, azt nem bántam meg, az játéknak nevezhető. Bővítik is a Horizons kiegészítőt mert még nincs minden beépítve, de hellyel közel jönnek is a frissítések, bár csúsznak is. És nem Early Access meg alpha, meg béta...
Én biztosan nem fogom megvenni a közeljövőben a Star Citizen-t. Akkor talán, ha befejezik. Remélem befejezik, mert azért elég ígéretesnek tűnik és például a próbaverzióban a versenyzős rész igen jóra sikerült szerintem. Az Elite-ben is lehetne egy két ilyen kis plusz :D
Nem akarom a kedved elvenni tőle, de szerintem a Star Citizen a jelenlegi állapotában pénzkidobás.