Az új, önálló játék (tehát nem egy kiegészítőről van, ahogy azt korábban pletykálták) röviddel a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl cselekményei után veszi fel a fonalat, amikor a helyi kormány elhatározza, hogy elfoglalja a Zónát, ám a felderítésre küldött helikopterek mind egy szálig lezuhannak, így nekünk, mint az ukrán elhárítás tagjának, az lesz a feladatunk, hogy kiderítsünk, mi történt. Az utunk során ellátogatunk a valós fényképek alján lemodellezett Pripjaty városába, a Janov vasútállomásra, a Jupiter gyárba, Kopacsi falujába és még sok más helyszínre, hogy végrehajtsuk a küldetésünket, na meg, hogy a saját zsebünket is megtömjük a megannyi mellékküldetés során, amiket már egy új rendszer alakít ki számunkra.
A játék az X-Ray Engine 1.6-os verziójára támaszkodik, ami mondanom sem kell, élesebb textúrákat, részletesebb modelleket és megváltozott kezelőfelületet ígér, de a magától értetődő változtatások mellett más is érkezik. Az átalakított A-Life rendszer (ez gondoskodik az állatok és az NPC-k viselkedéséről) például az előző két játék leginkább kedvelt funkcióit kombinálja, a karakterünk álomra hajthatja fejét, a játék befejezése után freeplay módban tovább barangolhatunk Csernobil környéken, valamint ezentúl a Zónában tapasztalható káros sugárzás jelentősen változtathat a tájon, így nem meglepő, hogy új szörnyek (chimera és burer) jelentek meg, illetve a meglévők is másképp viselkednek.
A S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat valamikor ősszel fog megjelenni kizárólag PC-re.
A játék az X-Ray Engine 1.6-os verziójára támaszkodik, ami mondanom sem kell, élesebb textúrákat, részletesebb modelleket és megváltozott kezelőfelületet ígér, de a magától értetődő változtatások mellett más is érkezik. Az átalakított A-Life rendszer (ez gondoskodik az állatok és az NPC-k viselkedéséről) például az előző két játék leginkább kedvelt funkcióit kombinálja, a karakterünk álomra hajthatja fejét, a játék befejezése után freeplay módban tovább barangolhatunk Csernobil környéken, valamint ezentúl a Zónában tapasztalható káros sugárzás jelentősen változtathat a tájon, így nem meglepő, hogy új szörnyek (chimera és burer) jelentek meg, illetve a meglévők is másképp viselkednek.
A S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat valamikor ősszel fog megjelenni kizárólag PC-re.
Egyébként valóban jó hallani egy only PC játékról, ami ráadásul még jó is
Viszont nekem volt türelmem visszatölteni az állást és bevásárolni. Meg is bántam, mert olyan pocsék befejezést játékban még nem igen láttam, mint ami az utolsó lövés után fogadott .
Remélem, a CoP-ban erre is odafigyelnek, mert a CS sztorija nagyon bárgyú volt.
Viszont azért meg lehet únni, a mellékküldetések elég unalmasak voltak már.
A hangulatát ne rontsák el, legyenek összetettebbek és akkor jobb lesz, mint az eddigi összes a modokkal együtt (jó, ez azért túlzás).
Játékmenet szempontjából a Clear Sky gyenge alkotás. Ja, és a bugokat hagy ne említsem.
Azért remélem, hogy ezúttal végre a vezethető járműveket is beteszik a játékba, valamint, hogy a hadsereg nem lesz ellenséges - elvégre az ukrán kormány oldalán áll a karakterünk, vagy mi a fene...
Mondjuk így is, nagyon örülök neki, hogy ismét új S.T.A.L.K.E.R. jön . Ahogy látom, azért elég messze a megjelenés, de tökmindegy. Ha legalább a Clear Sky szintjét megüti, akkor már örülni fogok.
Azért remélem, hogy ha csapatjátékot raknak bele, azt jobban kidolgozzák, illetve, ha lesz frakcióháború, azt is normálisan csinálják meg.
Nekem kell, most!