Mikor kiderült, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 nem csak PC-re, hanem konzolra is meg fog jelenni, sokak lelki szemei előtt egy silány minőségű átirat képe jelent meg, hiszen számszerű adataink vannak arról, hogy konzolra jövedelmezőbb -- és optimalizálás szempontjából egyszerűbb -- fejleszteni, a GSC azonban mindenkit megnyugtatott, mondván:
A S.T.A.L.K.E.R. 2 valamikor 2012-ben fog megjelenni, s a fejlesztők ígérete szerint a tömérdek DirectX 11-es effekt mellett több túlélésre koncentráló játékmenetelemmel fogunk találkozni, illetve új mutánsokra és fegyverekre, valamint konzolon jól kezelhető menürendszerre is számítani lehet, frakciókkal viszont ezúttal nem lesz dolgunk.
„Mivel elsősorban PC-re fejlesztünk, semmilyen kompromisszumot nem fogunk kötni. A két verzió között a legszembetűnőbb különbség a grafika terén figyelhető majd meg.”
A S.T.A.L.K.E.R. 2 valamikor 2012-ben fog megjelenni, s a fejlesztők ígérete szerint a tömérdek DirectX 11-es effekt mellett több túlélésre koncentráló játékmenetelemmel fogunk találkozni, illetve új mutánsokra és fegyverekre, valamint konzolon jól kezelhető menürendszerre is számítani lehet, frakciókkal viszont ezúttal nem lesz dolgunk.
PC-n teszteltek és majd konzolon jöhet a nagy áttörés?... ezt h érted...? szerintem ha nem warezolnának ennyien -.-'' akkor a konzol talán nem is létezne... az h konzolos port is lesz az csak a pénz miatt van... nem azért mert olyan jó lenne a konzol...
Amúgy jó hallani hogy a frakciózást elhagyjuk, egyszer jó volt de elég volt. Viszont a DX11-re kíváncsi leszek de nagyon.