Kicsiny hazánkban még nem jelent meg a Max Payne film, azonban a tengerentúl már a mozikban van, és olvasva az értékeléseket őszinte sajnálatomra azt kell látnom, hogy úgy tűnik, a filmet elrontották. Hiába a 18 millió dolláros, meglehetősen erősnek nevezhető kezdés -- amit akár betudhatunk a nagyon gyenge konkurenciának, hiszen nem más, mint a Beverly Hills Chihuahua van mellette --, a kritikusok szerint a történet egyszerű, a színészek unottan játszottak, valamint a film a Mátrix-szerű lövöldözéseken kívül nem tud más felmutatni, de legrosszabb az, hogy nem hozza azt a hangulatot, mint a játékok.
„Számos alapvető hiba van a film történetében, és miután kijöttem a moziteremből, csak zavarodottan csóváltam a fejem.”-- mondta Scott Miller, a 3D Realms vezérigazgatója.
Scott Millernek nem tetszett a film, ezt már az előző mondatból is kivehettük, és ha van valaki, akinek adhatunk a szavára ez ügyben, akkor ő az. Jól tudjuk, hogy a 3D Realms, mint kiadó felügyelete az első Max Payne játék munkálatait, így hát a filmkritikusokkal ellentétben nekik jobb rálátásuk van arra, hogy miben térnek el a filmbeli karakterek és jelenetek az ő verziójuktól.
(Nem akarom elrontani senki szórakozását, ezért szólok, hogy a hír további része mérsékelten spoileres!)
Bármilyen meglepő, (vagy éppen nem meglepő, attól függ, Miller mennyire szereti Wahlberget és munkásságát) Miller szerint a játékhoz képest elég gyenge volt a Mark Wahlberg által játszott Max Payne karaktere, valamint B.B. Hensley-vel is gondjai voltak, és az sem tetszett neki, hogy a drogdíler Jack Lupinót nem Max ölte meg.
„Egész végig azt szajkózták, hogy ez a drog ritka esetekben (százból egy alkalommal) szupererővel ruházza fel az embereket, azonban Lupino ennek legapróbb jelét sem mutatta. Egy vagonnyi töltény kellett volna megöléséhez, plusz ezt Max Payne-nek kellett volna megtennie.”
Millert a film történetvezetése is zavara.
„A nagy probléma a filmmel, hogy nem ismerjük Max motivációját, amit csak akkor tudjuk meg, mikor megmutatják azt a visszaemlékezést, mikor hazaérkezik, és látja, hogy a családját megölték. A játékban ezt a jelenetet okkal tettük a történet legelejére.”
„A film közepéig tartogatni ezt a jelenetet történetvezetési baklövés, mert a közönség körében szimpátiát kell kiépíteni Max iránt, hogy szeressék, és megértsék, mi hajtja.”
Nálunk a film október 30-án fog megjelenni, és akkor a saját szemünkkel is meggyőződhetünk a film hibáiról, addig is maradnak a külföldi értékelések és a trailerek.
U.i.: A film legvégén, a stáblista után egy rejtett jelenet lesz látható!
„Számos alapvető hiba van a film történetében, és miután kijöttem a moziteremből, csak zavarodottan csóváltam a fejem.”-- mondta Scott Miller, a 3D Realms vezérigazgatója.
Scott Millernek nem tetszett a film, ezt már az előző mondatból is kivehettük, és ha van valaki, akinek adhatunk a szavára ez ügyben, akkor ő az. Jól tudjuk, hogy a 3D Realms, mint kiadó felügyelete az első Max Payne játék munkálatait, így hát a filmkritikusokkal ellentétben nekik jobb rálátásuk van arra, hogy miben térnek el a filmbeli karakterek és jelenetek az ő verziójuktól.
(Nem akarom elrontani senki szórakozását, ezért szólok, hogy a hír további része mérsékelten spoileres!)
Bármilyen meglepő, (vagy éppen nem meglepő, attól függ, Miller mennyire szereti Wahlberget és munkásságát) Miller szerint a játékhoz képest elég gyenge volt a Mark Wahlberg által játszott Max Payne karaktere, valamint B.B. Hensley-vel is gondjai voltak, és az sem tetszett neki, hogy a drogdíler Jack Lupinót nem Max ölte meg.
„Egész végig azt szajkózták, hogy ez a drog ritka esetekben (százból egy alkalommal) szupererővel ruházza fel az embereket, azonban Lupino ennek legapróbb jelét sem mutatta. Egy vagonnyi töltény kellett volna megöléséhez, plusz ezt Max Payne-nek kellett volna megtennie.”
Millert a film történetvezetése is zavara.
„A nagy probléma a filmmel, hogy nem ismerjük Max motivációját, amit csak akkor tudjuk meg, mikor megmutatják azt a visszaemlékezést, mikor hazaérkezik, és látja, hogy a családját megölték. A játékban ezt a jelenetet okkal tettük a történet legelejére.”
„A film közepéig tartogatni ezt a jelenetet történetvezetési baklövés, mert a közönség körében szimpátiát kell kiépíteni Max iránt, hogy szeressék, és megértsék, mi hajtja.”
Nálunk a film október 30-án fog megjelenni, és akkor a saját szemünkkel is meggyőződhetünk a film hibáiról, addig is maradnak a külföldi értékelések és a trailerek.
U.i.: A film legvégén, a stáblista után egy rejtett jelenet lesz látható!
NA mindegy akkor is megnézem
Sam Lake elvileg pedig fel van tüntetve a stáblistában, legalább ő figyelhetett volna ilyenekre.
Még nem láttam a filmet - majd fogom. De ilyen nyilatkozatok után egyre rosszabb elképzeléseim vannak róla.
Majd próbálom más szemmel nézni, és akkor lehet hogy tetszeni fog.
Na nem baj azért én még adok neki egy esélyt.