P.A.R.A. volt a F.E.A.R., legalábbis a rajongók szerint -- sajnos nekem kimaradt a rettegés játék közben, rég volt már, hogy szimpla effektekkel, meg zongorára borulással rám tudták hozni a frászt, legyen szó filmekről vagy játékokról. Azonban nem csak az ócska ijesztgetés miatt volt siker a most tárgyalt program -- ezt valószínűleg egyikőtöknek sem kell ecsetelni túlságosan. A folytatás sorsa meglehetősen érdekesen alakult, elvégre maga a cím maradt a kiadónál, minden más (történet, szereplők, helyszínek) a fejlesztőhöz került -- így jutottunk abba a bonyolult szituációba, hogy jelenleg a kedvelt sztori folytatását az eredeti csapat Project Origin néven készíti, míg a F.E.A.R. címen felbukkanó folytatások a Sierrát terhelik. Világos, nem igaz?
Lényeg a lényeg, elég régóta nem kaptunk hírt a Project Originről, pedig abból talán megtudhatnánk, mi minden történhet még egy Alma nevű kislánnyal, akitől amúgy japánosan rettegnie kéne a teljes játékiparnak. Az egyik online magazin szakemberei megunták a hallgatást a dologról, és zaklatni kezdték a fejlesztőbrigádot, akik, miután megunták az utánuk árnyékként suhanó riportereket, végül ingerülten két, létfontosságú információt árultak el a készülő folytatásról. Egy: a megjelenés "when it's done", vagyis bármilyen dátum a kiadótól származik, a fejlesztők szeretnék teljesen befejezni a munkát, ezért jelentős késéseket is hajlandóak kiharcolni. Kettő: lesz demonstráció a programból, méghozzá a megjelenés előtt, csak hogy bebizonyítsák a rajongóknak, nem a cím jelenti a F.E.A.R. életérzést.
Lényeg a lényeg, elég régóta nem kaptunk hírt a Project Originről, pedig abból talán megtudhatnánk, mi minden történhet még egy Alma nevű kislánnyal, akitől amúgy japánosan rettegnie kéne a teljes játékiparnak. Az egyik online magazin szakemberei megunták a hallgatást a dologról, és zaklatni kezdték a fejlesztőbrigádot, akik, miután megunták az utánuk árnyékként suhanó riportereket, végül ingerülten két, létfontosságú információt árultak el a készülő folytatásról. Egy: a megjelenés "when it's done", vagyis bármilyen dátum a kiadótól származik, a fejlesztők szeretnék teljesen befejezni a munkát, ezért jelentős késéseket is hajlandóak kiharcolni. Kettő: lesz demonstráció a programból, méghozzá a megjelenés előtt, csak hogy bebizonyítsák a rajongóknak, nem a cím jelenti a F.E.A.R. életérzést.
amúgy jó hogy lesz demo, bár én e-nélkül is tudom, hogy megéri játszani
amúgy jó hogy lesz demo, bár én e-nélkül is tudom, hogy megéri játszani