A játék története szerint a jövőben vagyunk, 2018-ban, és terroristák egy nukleáris robbanószerkezetet helyeztek el valahol New Yorkban. Nekik vigyázni kell a bombára, amíg a visszaszámlálás le nem jár, az antiterrorista egységnek pedig meg kell azt találni és hatástalanítani, mielőtt kifutnak az időből. Nem hangzik túl eredetinek, ugye? Elsőre nem is tűnik többnek egy sima Counter Strike-klónnál, de a felszín alatt azért több is rejtezik. A lent taglalt online mód mellett számíthatunk egyjátékos részre is, de erről sajnos konkrétumokat nem tudni. Viszont az feltételezhető, hogy hasonló lesz az alábbiakhoz.
Miben különbözik a játék a nagy vetélytárshoz képest? Főleg a meccsek felépítésében, ugyanis az egész város ott lesz, hogy átkutassuk a bomba után. Ez azt jelenti, hogy minden játék egy kampány lesz, ami 8-tól 40 pályát foglalhat magába, és bárhol lehet majd a célpont. Attól függően, mit választunk ki, 30 perctől két óráig változik majd a rendelkezésre álló idő. Minden egyes pályán legalább két feladat lesz, melyek teljesítésével hamarabb juthatunk el a bombához. Az idei GC-n bemutatott demóban az egyik kisebb pályán kettő ilyen volt, az első a metróba való bejutás volt, míg a másik behatolás egy nagy épületbe. Mivel előbbi lett a gyorsabb, előbb odamenni, de a terroristák felrobbantották a bejáratot, így muszáj volt a sokkal rizikósabb és több időt igénylő épület tisztogatásba fogni. Egyéb feladatok közt fog szerepelni például VIP-k biztosítása is, de akár helikopterrel is utazhatunk majd, hogy minél hamarabb mehessünk a következő pályára.
Ha ez nem lenne elég érdekes, akkor még ott lesz a karakterfejlődés is. Nem kell azért szerepjátékos mélységre gondolni, csak a koreai online játékokból emeltek át néhány elemet. Konkrétan arról van szó, hogy miután megalkottuk az egyedi karakterünket, minden eliminálásért vagy feladat teljesítéséért pontokat kapunk, melyeket új tárgyakra, fegyverekre vagy fejlesztésekre költhetünk. Ezen felül valódi pénzzel is lehet majd vásárolni, de az Acony Games biztosít arról mindenkit, hogy így nem lehet nagy előnyre szert tenni. A megvásárolható dolgok jó része ugyanis csak ruházat, illetve egyéb felszerelés, ami csak a külsőnkre lesz hatással. Persze lesznek teljesítményt növelő cuccok is, sőt, ha egy szett kiegészítőből összegyűjti valaki az összes részt, akkor azért bónusz is jár.
A grafikáért az Unreal 3 motor felel, ami garancia a látványra. A kiállításon résztvevők elismerően nyilatkoztak róla és nagyon hangulatosnak írták le azt a pályát, amit bemutattak nekik. Napszítta falak, hologramreklámok a kirakatokban, részletgazdag tervezés jellemezték, ami egész jól hangzik. A Harrison Street őket a Szárnyas fejvadászra emlékeztette, bár, ha este lett volna és zuhogó eső, akkor még hatásosabb lett volna a párhuzam. A mellékelt képek és a videó még a tavalyi állapotát tükrözi, azóta sokat fejlődött a cucc, de sajnos új anyagokat nem adtak még ki róla.
Kiadó egyelőre még nincs, de Lipcsében több céggel is tárgyaltak a srácok, így lehet, hogy nemsokára erről is beszámolhatunk. A megjelenés valamikor év végére tehető, de az sem lenne meglepő, ha átcsúsznának jövőre. Érdekes játéknak tűnik, remélem a legjobbakat!
Miben különbözik a játék a nagy vetélytárshoz képest? Főleg a meccsek felépítésében, ugyanis az egész város ott lesz, hogy átkutassuk a bomba után. Ez azt jelenti, hogy minden játék egy kampány lesz, ami 8-tól 40 pályát foglalhat magába, és bárhol lehet majd a célpont. Attól függően, mit választunk ki, 30 perctől két óráig változik majd a rendelkezésre álló idő. Minden egyes pályán legalább két feladat lesz, melyek teljesítésével hamarabb juthatunk el a bombához. Az idei GC-n bemutatott demóban az egyik kisebb pályán kettő ilyen volt, az első a metróba való bejutás volt, míg a másik behatolás egy nagy épületbe. Mivel előbbi lett a gyorsabb, előbb odamenni, de a terroristák felrobbantották a bejáratot, így muszáj volt a sokkal rizikósabb és több időt igénylő épület tisztogatásba fogni. Egyéb feladatok közt fog szerepelni például VIP-k biztosítása is, de akár helikopterrel is utazhatunk majd, hogy minél hamarabb mehessünk a következő pályára.
Ha ez nem lenne elég érdekes, akkor még ott lesz a karakterfejlődés is. Nem kell azért szerepjátékos mélységre gondolni, csak a koreai online játékokból emeltek át néhány elemet. Konkrétan arról van szó, hogy miután megalkottuk az egyedi karakterünket, minden eliminálásért vagy feladat teljesítéséért pontokat kapunk, melyeket új tárgyakra, fegyverekre vagy fejlesztésekre költhetünk. Ezen felül valódi pénzzel is lehet majd vásárolni, de az Acony Games biztosít arról mindenkit, hogy így nem lehet nagy előnyre szert tenni. A megvásárolható dolgok jó része ugyanis csak ruházat, illetve egyéb felszerelés, ami csak a külsőnkre lesz hatással. Persze lesznek teljesítményt növelő cuccok is, sőt, ha egy szett kiegészítőből összegyűjti valaki az összes részt, akkor azért bónusz is jár.
A grafikáért az Unreal 3 motor felel, ami garancia a látványra. A kiállításon résztvevők elismerően nyilatkoztak róla és nagyon hangulatosnak írták le azt a pályát, amit bemutattak nekik. Napszítta falak, hologramreklámok a kirakatokban, részletgazdag tervezés jellemezték, ami egész jól hangzik. A Harrison Street őket a Szárnyas fejvadászra emlékeztette, bár, ha este lett volna és zuhogó eső, akkor még hatásosabb lett volna a párhuzam. A mellékelt képek és a videó még a tavalyi állapotát tükrözi, azóta sokat fejlődött a cucc, de sajnos új anyagokat nem adtak még ki róla.
Kiadó egyelőre még nincs, de Lipcsében több céggel is tárgyaltak a srácok, így lehet, hogy nemsokára erről is beszámolhatunk. A megjelenés valamikor év végére tehető, de az sem lenne meglepő, ha átcsúsznának jövőre. Érdekes játéknak tűnik, remélem a legjobbakat!