Visszafogott hisztéria követte a rendhagyó F.E.A.R. játék nem túl rendhagyó folytatását — sokáig úgy tűnt, a Monolith nem aknázza ki szoftvere vártnál visszafogottabb rajongóbázisának pénzét.
Minden tisztelet a F.E.A.R. készítőinek, de a játékuk nem lett úttörő. A klasszikus elemekből építkező szoftver sajnos annyira a bejárt úton indult el, hogy sikeresen feledtette el a csapat nagy elődeit — pedig a Monolith munkái között olyan címek is megfordultak, mint a zseniális Blood, a hangulatbomba Condemned, vagy a mai napig kultikusnak számító NOLF. A szoftver természetesen bőven jobb, mint a nagy átlag — éppen csak a céghez nem nőtt fel, és ez meglátszott az eladásokon is: a vártnál jóval kevesebbet sikerült belőle kiszórni.
Úgy tűnt, a Monolith magába süpped, és talán visszanyúl a gyökerekhez — ki ne játszana modern köntösben egy Bloodot, egy No On Lives Forevert? —, és egy kicsit hagyja pihenni a címet, de nem: pár árcsökkentés elég volt ahhoz, hogy a program kellő számban fogyjon, a készítők pedig nekiálljanak egy DLC-nek. A kis, pénzért letölthető kiegésztő az Armored Front alcímet viseli, lesz benne pár új pálya, harci robot, meg Alma-terror. Videó alant!
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Nem vagyok az, csak az első játék volt, amivel igazán sokat játszottam, nem vagyok játékfüggő, de ezt a játékot imádtam mindenestől. Szerintem nagyon jól ki volt találva az első rész és a 2 kiegészítője.
1 végigjátszás után örökre rabul ejtett az Extreme fokozat, azóta ha 10-10szer is végigtoltam ezen a nehézségen mind PC-n, mind konzolon. Ezért lennénk vérpistike, ugyan. Amúgy nem sokat játszom.
Hát csak azt mondom mint korábban. Sárba tiporja a nagy elődjét az egész játék. Az egész játékot és az élményt a robotos hülyességel bénázták el. Annyira de annyira nem illik bele. Meg lehet Almával harcolni, arról nem beszélve, ha az előző részben megérintett, ki is nyírt a csaj, itt meg ökölharcot vívhatunk vele. Mi lett veled Monolith?
Szép a grafikája és?? Az AI meg olyan buta mint egy 20adrangú FPS-ben. Időlassítás nélkül lehet nyomni a hard fokozatot. Az ellenség szabályosan világít lassítás módban. Hogy hol itt az élmény, árulja el valaki. Ez is beleesett abba, mint sok másik játék, gyorsan hamar, sok pénzt. Az élmény kit érdekel.
Az első kiegekkel együtt megvolt, de egy idő után borzasztóan unalmas volt az ezredik ugyanolyan irodahelyiség, folyosó, miegymás kipucolása. Remélem ezek változatosabbak lesznek.
Nekem az alap nagyon bejött!
Várom már én is.
A Fear2-ben az tetszik hogy jól ötvözik a kommandózást a paranormális dolgokkal. Egyszer katonákkal harcolsz másszor valami dögökkel. Szerencsére a előbbiből több van és az nyomja fel nálam nagyon a dolgot.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.
1 végigjátszás után örökre rabul ejtett az Extreme fokozat, azóta ha 10-10szer is végigtoltam ezen a nehézségen mind PC-n, mind konzolon. Ezért lennénk vérpistike, ugyan. Amúgy nem sokat játszom.
Szép a grafikája és?? Az AI meg olyan buta mint egy 20adrangú FPS-ben. Időlassítás nélkül lehet nyomni a hard fokozatot. Az ellenség szabályosan világít lassítás módban. Hogy hol itt az élmény, árulja el valaki. Ez is beleesett abba, mint sok másik játék, gyorsan hamar, sok pénzt. Az élmény kit érdekel.
Várom már én is.
A Fear2-ben az tetszik hogy jól ötvözik a kommandózást a paranormális dolgokkal. Egyszer katonákkal harcolsz másszor valami dögökkel. Szerencsére a előbbiből több van és az nyomja fel nálam nagyon a dolgot.
de mivel az alap játék sincs meg valószínüleg ezt is kihagyom