A japán óriásvállat már egy jó ide szeretne terjeszkedni a nyugati piacon, ez az álom pedig idén össze is jöhet az Order of War képében, ami egyelőre semmi formabontóval sem kecseget, csak azzal a megszokott ígérettel, hogy virtuális formában élhetjük át a második világháború nevezetes csatáit, szemkápráztató grafika, hollywoodi filmeket megszégyenítő kamerabeállítások és jó pár élethűen lemodellezett egység társaságában.
A játék a 1944-es eseményeket dolgozza fel, ám a régi sémától elszakadva a hősies amerikai katonák mellett német egységeket is irányíthatunk, akik az egyre beljebb tolódó keleti fronton próbálják megállítani az orosz hadigépezetet. A játék során tehát két teljesen eltérő szólista kampányt találunk, amiben hatalmas seregeket irányíthatunk, benne több ezer gyalogossal, pár száz tankkal és repülővel, de persze a multiplayer és a skirmish módok sem maradnak el, hogy „egy totális háborús élményben legyen részünk.”
A programot a londoni székhelyű Wargaming.net (Massive Assault-széria) fogja tető alá hozni, akik már 1998 óta foglalkoznak ilyesféle játékokkal, így remélhetőleg nem lesz gond a minőségre, amikor az idei év végén boltokba kerül a cucc.
A játék a 1944-es eseményeket dolgozza fel, ám a régi sémától elszakadva a hősies amerikai katonák mellett német egységeket is irányíthatunk, akik az egyre beljebb tolódó keleti fronton próbálják megállítani az orosz hadigépezetet. A játék során tehát két teljesen eltérő szólista kampányt találunk, amiben hatalmas seregeket irányíthatunk, benne több ezer gyalogossal, pár száz tankkal és repülővel, de persze a multiplayer és a skirmish módok sem maradnak el, hogy „egy totális háborús élményben legyen részünk.”
A programot a londoni székhelyű Wargaming.net (Massive Assault-széria) fogja tető alá hozni, akik már 1998 óta foglalkoznak ilyesféle játékokkal, így remélhetőleg nem lesz gond a minőségre, amikor az idei év végén boltokba kerül a cucc.
ez nem újdonság, a legtöbb stratégia II. világháborús játékban eddig is volt német kampány