Amióta az Infinity Ward úgy döntött, hogy PC-n nem lesznek dedikált szerverek, a sorozat rajongói arra buzdítanak mindenkit, hogy ne vegyék meg a játékot és írják alá a már százezer aláírást is átlépett petíciót. A hangulat tehát nem valami örömteli, így a fejlesztők két vezetője, Jason West és Vince Zampella megpróbálta lecsillapítani a népet azzal, hogy elmagyarázták, miért kellett ez a döntés.
West elmondása szerint a fejlesztés során a játékosokra és a nekik nyújtandó élményre koncentráltak, mintsem a klánokra és a modderekre. Azt szeretnék elérni ugyanis, hogy ellentétben a Modern Warfare-rel, a játékosoknak ne kelljen órákig olyan szervet keresniük, ahol nem hemzsegnek a csalók, nincsenek elszigetelt csoportok és hatalmas képességbeli különbségek. Zampella pedig hozzátette azt is, hogy az IW-nettel és Steammel közösen sokkal hatékonyabban tudnak védekezni a kalózok ellen, és ez a számukra nagyon fontos tényező, elvégre a felméréseik szerint a játékosok 60 százaléka warez Modern Warfare-rel játszott online.
Az interjú során Zampella és West többször is kihangsúlyozta, hogy a játékosok nem sokat veszítenek, hiszen továbbra is felállíthatják a saját szervereiket, ahol aztán azt csinálnak, amit csak akarnak, „csupán” a modokról és komolyabb testre szabhatósági lehetőségekről kell lemondaniuk, és lássuk be, ez igazán csekélység.
Az interjút készítő GameInformer egyébként azt is megkérdezte, hogy miért nem lehet egyszerre IW.net és dedikált szerver támogatás, amire azt a választ kapták, hogy kettészakadna a közösség.
U.i.: A Battlefield: Bad Company 2 producere, Karl Magnus megragadta az alkalmat és adott egy jó nagy pofont a rivális Infinity Wardnak, a twitterén ugyanis kijelentette, hogy legyen bármi, a BC2-ben lesznek dedikált szerverek.
West elmondása szerint a fejlesztés során a játékosokra és a nekik nyújtandó élményre koncentráltak, mintsem a klánokra és a modderekre. Azt szeretnék elérni ugyanis, hogy ellentétben a Modern Warfare-rel, a játékosoknak ne kelljen órákig olyan szervet keresniük, ahol nem hemzsegnek a csalók, nincsenek elszigetelt csoportok és hatalmas képességbeli különbségek. Zampella pedig hozzátette azt is, hogy az IW-nettel és Steammel közösen sokkal hatékonyabban tudnak védekezni a kalózok ellen, és ez a számukra nagyon fontos tényező, elvégre a felméréseik szerint a játékosok 60 százaléka warez Modern Warfare-rel játszott online.
Az interjú során Zampella és West többször is kihangsúlyozta, hogy a játékosok nem sokat veszítenek, hiszen továbbra is felállíthatják a saját szervereiket, ahol aztán azt csinálnak, amit csak akarnak, „csupán” a modokról és komolyabb testre szabhatósági lehetőségekről kell lemondaniuk, és lássuk be, ez igazán csekélység.
Az interjút készítő GameInformer egyébként azt is megkérdezte, hogy miért nem lehet egyszerre IW.net és dedikált szerver támogatás, amire azt a választ kapták, hogy kettészakadna a közösség.
U.i.: A Battlefield: Bad Company 2 producere, Karl Magnus megragadta az alkalmat és adott egy jó nagy pofont a rivális Infinity Wardnak, a twitterén ugyanis kijelentette, hogy legyen bármi, a BC2-ben lesznek dedikált szerverek.
Én nagy cod rajongó vagyok de bánom hogy kiadtam érte 11 000Ft-ot, és ha ilyen lesz a többi is akkor valszeg nem fogom megvenni. Na de késő bánat, szerencsére kijött a BFBC2 amit biztos megveszek mert volt béta teszt és ott nagyon tetszet.
A petíciót én is aláírtam de ebből már nem lesz semmi, főleg hogy most a képünkbe is röhögnek egy 5 map os dlcvel amit 15 dolcsiért megvehetsz HÁT KÖSZ NEM!!!!! További jó játékot (lehetőleg mással)
Egyébként nem tudom mit értenek a komolyabb testre szabhatóságon,de így a közlemény után már barátságosabbnak tűnik az IW.net......
Persze jó lenne, ha valami csoda folytán mégis jól működne az egész, de nem sok reményt fűzök hozzá.
Ilyenkor örülök, hogy nekem nem kell ilyesmivel vesződni, a single részt csak nem szúrták el.
A DICE pedig ügyesen csinálta és lecsapta a magas labdát. Biztos szereznek most nem kevés új vásárlót, akik eddig inkább az MW2-t akarták volna megvenni.
Hátha nem láttátok még: Dedikált szerver videó
A csalók elleni védekezésnek valóban itt volt már az ideje. Az, hogy kidolgoznak egy warez elleni rendszert pedig teljesen jogos.
Egy korábbi hírben viszont erről a képességbeli különbségekről volt szó, miszerint a játék felmér és aszerint dob be egy szerverre (és miután mindegyik "csalásmentes" és nincsenek elszigetelt csoportok) ez nekünk jó lesz!?!?
Én speciel szeretem megválogatni, hogy milyen módra megyek, milyen pályára, hány fős szerverre, mert nem szeretem a zsúfoltakat... A BF: Heroes-ban van olyan rendszer, hogy csak bedob a karaktered alapján és az nekem nagyon nem jött be.
A COD egyébként se WOW, ahol nem egészséges, ha friss karaktereddel összefutsz egy 70-es szintűvel. Itt a szintek semmit nem jelentenek, nem azok határozzák meg, hogy tudsz-e célozni vagy sem. A plusz képességeket meg idővel úgyis megszerzi mindenki, nem tartott olyan sokáig eljutni 55-ös szintig, és a 70-es szint se lesz sok idő. De mégegyszer: 1-es szinten mp5-tel is lehetsz halálos, ha tudsz célozni.
Ez a rendszer nagyon sok kérdést felvet, aminek most neki se futnék. Jobb lenne inkább a kidolgozott rendszer működéséről többet megtudni. Mégis mi alapján méri a képességeket, ha netán nem a szint alapján?
A másik dolog, hogy ha IWneten keresztül mennek a szerverek, akkor az(ok) hol van(nak)? 200-as pingem lesz, mert mindig az amerikai központi szerverre kell csatlakozzak? Nehezen tudom elképzelni...
És meg is érdemli az IW a pofont, és szeretettel várjuk a dedikált BC2 szerókat..
Nem vok meglepve!
Szövetkeznek a steam-mel hát érdekes lesz de talán van benn vmi amit mondanak-nem is kicsit.
Ez rohadt nagy arány,kiváncsi lennék a petíció 100 ezer aláírója közül mennyi tartozik közéjük????????????
Gondolom jóval több mint 60%,mert aki eddig is megvette ,azt hól érdekli ez a szánalmas petíciózgatás.
Nem használnám 1iket se ( tudom h mindenki más igen )