Most éppen John „az EA én vagyok” Riccitiello ragadtatta magát érdekes kijelentésre. A befektetők legutóbbi összeröffenésén közölte: „Lesz Mercenaries 3, és ha rajtam áll, Mercenaries 10 is.”. Hozzá kell tennem a rend kedvéért, és a bevezetőt tekintve picit önmagamnak is ellentmondva, hogy azért ez a kijelentés nem János bácsi gyilkolós hajlamainak szól, hanem annak a kétmillió példánynak, amely elkelt a játékból. Más kérdés, hogy ez mennyiben köszönhető a marketingnek, amelyben kevés kiadó tudja lepipálni az EA-t – ráadásul ugye ebben nem várt segítséget is kaptak Venezuelától, hiszen sokan akkor szereztek tudomást a Merci2-ről, amikor a dél-amerikai ország, amely az esztelen öldöklés helyszíne, keresztes hadjáratot indított ellene. A történet szempontjából ez mellékes is, hiszen a lényeg a magas értékesítési mutató, ami beindította a gépezetet.
A magam részéről amúgy hajlanék egy olyan expanzióra, amelyben megkapjuk a hiányzó kódrészleteket és az összes hibajavítást, mint ahogy abban is hiszek, hogy a Pandemic tehetséges srácai tanulnak a hibákból, és a harmadik felvonás egy átgondolt, az első részhez méltó szoftver lesz. Tudva persze, és nem felejtve el azt, hogy ebben pont Riccitiello cégének is oroszlánrészt kell vállalnia, hiszen nem nagy merészség kijelenteni, hogy a legtöbb hibát a „jöjjön ki 2008-ban, és előbb, mint a GTA4” parancsnak „köszönhetjük”. Jó lenne, ha a következőkben ezt a csapdát elkerülné az EA, és nem kellene megint a futószalag/rókabőr effektus miatt szidni őket, mint korábban tettük. Minőség, nem mennyiség, ugyebár, tisztelt elnök úr...
(A képek természetesen a második részből származnak.)
A magam részéről amúgy hajlanék egy olyan expanzióra, amelyben megkapjuk a hiányzó kódrészleteket és az összes hibajavítást, mint ahogy abban is hiszek, hogy a Pandemic tehetséges srácai tanulnak a hibákból, és a harmadik felvonás egy átgondolt, az első részhez méltó szoftver lesz. Tudva persze, és nem felejtve el azt, hogy ebben pont Riccitiello cégének is oroszlánrészt kell vállalnia, hiszen nem nagy merészség kijelenteni, hogy a legtöbb hibát a „jöjjön ki 2008-ban, és előbb, mint a GTA4” parancsnak „köszönhetjük”. Jó lenne, ha a következőkben ezt a csapdát elkerülné az EA, és nem kellene megint a futószalag/rókabőr effektus miatt szidni őket, mint korábban tettük. Minőség, nem mennyiség, ugyebár, tisztelt elnök úr...
(A képek természetesen a második részből származnak.)
carbon0: Ricitellonak azért mostanában vannak igen jó ötletei, de ha belegondolsz neki az a dolga, hogy profitot hozzon a cég, és a kiadások betartatásával tudja ezt megtenni... mondjuk egyszer azért kíváncsi lennék, hogy mi van akkor ha a fejlesztő nem lesz kész és mondjuk egy igen jó franchiseról lenne szó az EA bajban lenne DDDD
"During a post-earnings conference call this afternoon, EA CEO John Riccitiello revealed that his company is planning a third installment in the Mercenaries series, developed by its Pandemic Studio."
Forrás. Szerintem elég megbízható, bár a te forrásodat nem ismerem, legfeljebb sejtem...
Mindenesetre én általában alaposan utánanézek a forrásaimnak, hogy ne írjak hülyeséget egy hírbe. Rendszerint (remélem) sikerül...
Nem lett az Éppen ekkora színvonalra számítottam
A kijelentés ( „Lesz Mercenaries 3, és ha rajtam áll,Mercenaries 10 is.” ) meg TÖKÉLETESEN tükrözi az EAt: kit izgat hogy nem lett jó? csinálunk még egyet! Akár 1 millió rész is kihozunk ugyanazzal az unalmas sémával
Ezt nem John Pleasants mondta? Máshol úgy olvastam.