A Saints Row: The Thirdöt mindenki nagyon szerette nálunk... kivéve talán szerény személyemet, de ez most mellékes. A lényeg, hogy a játék a kritikusok többségénél és a kasszáknál is jól teljesített, ám a PC-s változat még hónapokkal a kiadása után sem nevezhető hibátlannak. A gondokat legtöbbször az ATI/AMD kártyák tulajdonosai szenvedik el, közülük is azok, akiknek 5-6 ezres szériaszámú kártya lapul a gépükben. Még szerencse, hogy a Volition nem a megszokott "teszek rá" brigád, hisz még mindig dolgoznak a játék optimalizálásán.
"A csapatunk több javítást és fejlesztést eszközölt, hogy kiküszöbölje ezt a kellemetlen problémát. Egyelőre közepes megoldásokig jutottunk csak. Az SLI-s játékosoknak többé nem szemcsésedik be a kép, és a tesztjeink alapján a teljesítmény is javult valamelyest ezeken a rendszereken. A többieknek annyit üzenünk, hogy még nem állunk azon a minőségi szinten, amit egy Volition játéktól várnának, de folyamatosan dolgozunk az AMD-vel, és türelmet kérünk." -- írták a fejlesztők a játék fórumán.
Nálunk nem sok probléma akadt a driverekkel, de a bugok létezése kész tény. Köztetek van, aki érintett az ügyben?
"A csapatunk több javítást és fejlesztést eszközölt, hogy kiküszöbölje ezt a kellemetlen problémát. Egyelőre közepes megoldásokig jutottunk csak. Az SLI-s játékosoknak többé nem szemcsésedik be a kép, és a tesztjeink alapján a teljesítmény is javult valamelyest ezeken a rendszereken. A többieknek annyit üzenünk, hogy még nem állunk azon a minőségi szinten, amit egy Volition játéktól várnának, de folyamatosan dolgozunk az AMD-vel, és türelmet kérünk." -- írták a fejlesztők a játék fórumán.
Nálunk nem sok probléma akadt a driverekkel, de a bugok létezése kész tény. Köztetek van, aki érintett az ügyben?
Nálam semmi gond nincs amúgy, igaz, én még a 4xxx-es szériát nyomom (bár DX10/11-ben játszhatatlan, holott 10.1-es a kártya, de speciel ez nem érdekel, DX9 is tökéletesen elég nekem). Kooperatív módban futottunk bele pár bugba, de annyira nem volt vészes egyik sem.
Hajrá, THQ!