A Rockstar fejlesztette Max Payne 3 PC-re június 1-én érkezik, így az elkövetkezendő hónapokban masszív médiahadjáratra lehet számítani. Most például egy fejlesztői videó érkezett, melyben a fejlesztők a játék fegyverkezelését, célzás- és fedezékrendszerét ismertetik. Mielőtt azonban a kedves olvasó felborítaná az asztalt, nem árt tudni, hogy utóbbi nem okoz Gears of War-szerű állóháborút: az ellenfelek folyamatosan nyomulnak Max felé, hogy kikényszerítsék fedezékéből.
Angolul esetleg nem értőknek álljon itt a szöveg lényege, dióhéjban. Célzáskor a kamera kicsit ráközelít Max fegyverének csövére, hogy pontosabbá tegye a célzást. A játék a híres időlassítás mellett is épp elég pergős, de aki igazán toppon van, nélküle is végiglövöldözheti a pályákat. A mesterséges intelligencia állandó mozgásra és taktikázásra késztet. Max animációját igyekeztek a lehető legreálisabbra csinálni, így a dereka és kartartása tovább fokozza az akciófilmes élményt.
Bár a Max Payne 3-at sokan szidták a bejelentésekor, az egyre frissebb videók és képek igen meggyőzőek. Egy hangulatos, drámai akciójáték képét festik le, olyanét, ami méltó folytatása lehet a népszerű sorozatnak.
Angolul esetleg nem értőknek álljon itt a szöveg lényege, dióhéjban. Célzáskor a kamera kicsit ráközelít Max fegyverének csövére, hogy pontosabbá tegye a célzást. A játék a híres időlassítás mellett is épp elég pergős, de aki igazán toppon van, nélküle is végiglövöldözheti a pályákat. A mesterséges intelligencia állandó mozgásra és taktikázásra késztet. Max animációját igyekeztek a lehető legreálisabbra csinálni, így a dereka és kartartása tovább fokozza az akciófilmes élményt.
Bár a Max Payne 3-at sokan szidták a bejelentésekor, az egyre frissebb videók és képek igen meggyőzőek. Egy hangulatos, drámai akciójáték képét festik le, olyanét, ami méltó folytatása lehet a népszerű sorozatnak.