Kétség sem fér ahhoz, hogy a játékostársadalom nagy része mind a mai napig imádja Max Payne kalandjait, így természetesen nagy a kíváncsiság, hogy vajon a GTA-sorozattal már bizonyított Rockstar Games mit hoz ki a harmadik részből. A minőségre és a játékmenetre biztosan nem lesz panasz, de azzal már fenntartásaim vannak, hogy a fejlesztők sutba dobták New Yorkot és annak film noir hangulatát, hogy helyette az immáron kopasz, fájdalomcsillapító-függő és kissé túlsúlyos Max Payne Sao Paulóban harcoljon az alvilággal.
A GameInformer júliusi kiadásából megtudtuk, hogy a folytatás a GTA IV-ben már használt RAGE grafikus motorra épül, és az Uncharted 2-höz hasonló színes, egzotikus helyszíneket és rombolható tereptárgyakat fog megjeleníteni, ám azt, hogy az egykor sikeres nyomozó mit keres Brazíliában, még homály fedi, de ahogy a kép is mutatja, a második és harmadik rész között eltelt 12 év komolyan rányomta a bélyegét hősünkre. Szerencsére azonban a játékmenet nem sokat változott, továbbra is Neót megszégyenítően tudunk lövöldözni, sőt egy fedezékrendszer és egy multiplayer mód is helyet kapott a PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra idén télen megjelenő játékban.
A GameInformer júliusi kiadásából megtudtuk, hogy a folytatás a GTA IV-ben már használt RAGE grafikus motorra épül, és az Uncharted 2-höz hasonló színes, egzotikus helyszíneket és rombolható tereptárgyakat fog megjeleníteni, ám azt, hogy az egykor sikeres nyomozó mit keres Brazíliában, még homály fedi, de ahogy a kép is mutatja, a második és harmadik rész között eltelt 12 év komolyan rányomta a bélyegét hősünkre. Szerencsére azonban a játékmenet nem sokat változott, továbbra is Neót megszégyenítően tudunk lövöldözni, sőt egy fedezékrendszer és egy multiplayer mód is helyet kapott a PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra idén télen megjelenő játékban.