A CD Projekt RED eddig nagy titokban dolgozott a következő grafikusmotorján, mely semmi más célt nem szolgál, csak azt, hogy a lehető legjobb szerepjátékokat lehessen elkészíteni vele. Ezzel az eszközkészlettel óriási, részletesen kidolgozott világokat lehet megteremteni, melyben a program játszi könnyedséggel kezeli az összetett történet komplex küldetés- és szabályrendszerét. Az ígéret szerint a látvány és a méret terén a felső kategóriás lövöldékkel egy szintre emeli az ezzel készült játékokat, sőt elmossa majd a határt a CGI és a valós játékmenet között, a lehető leghitelesebb játékélményt megteremtve.
A REDengine 3 természetesen úgy készült, hogy a fejlesztők szem előtt tartották a következő konzolgenerációt, így az új gépek teljesítménye nem marad majd kihasználatlanul, de nyilván nem feledkeztek el a PC-s játékosokról sem, akik minden valószínűség szerint még szebb látványt kapnak az erősebb hardvernek köszönhetően.
A Cyberpunk 2077 lesz az egyik első játék, ami az új motort fogja használni, de nem ez az egyetlen projekt, ami a stúdió boszorkánykonyhájában készül. Ne felejtsétek el: február 5-én egy nagy bejelentést fognak tenni a srácok. Mi a Witcher 3-ra tippelünk.
A REDengine 3 természetesen úgy készült, hogy a fejlesztők szem előtt tartották a következő konzolgenerációt, így az új gépek teljesítménye nem marad majd kihasználatlanul, de nyilván nem feledkeztek el a PC-s játékosokról sem, akik minden valószínűség szerint még szebb látványt kapnak az erősebb hardvernek köszönhetően.
A Cyberpunk 2077 lesz az egyik első játék, ami az új motort fogja használni, de nem ez az egyetlen projekt, ami a stúdió boszorkánykonyhájában készül. Ne felejtsétek el: február 5-én egy nagy bejelentést fognak tenni a srácok. Mi a Witcher 3-ra tippelünk.
Vajon ez már egy látkép a Witcher 3-ból?
Nagyon jó lesz, csak félő hogy elhúzódik a Witcher a Cyberpunk miatt.
Csak a történet, meg a küldetések is legyenek legalább olyan szinten, mint a második részben.
(A milliónyi beállítási lehetőségben elveszett az ember, illetve sehogy sem tudtam összhangba hozni a részemről elvárt képi világot és a játék gördülékenységét, ami mondjuk egy UE esetén max. 10 másodpercet venne igénybe.)