Bárki bármit is mond, úgy a Jedi Knight II tájékán a Raven egyszerűen nem fókuszált eléggé az egyjátékos élvezetekre, így az ezen éra után érkező programok ugyan lehet, hogy szórakoztatóak voltak, de a talpát se nyalhatták meg teszem azt Kyle Katarn harmadik ámokfutásának (amely nem a Jedi Knight 3, aki érti, miért, nyugodtan kommentálhat), vagy éppen a csonkolós Soldier of Fortune második részének. Az új Wolfenstein azonban úgy néz ki, visszatér a gyökerekhez, hiszen kaptunk egy intrót — és még most is levegőért kapkodunk.
Kém van egy szövetségi partok közelében levő, rakétákat eregetni kívánó német csatahajón — így kezdődik a videó, amelyből aztán parádés jelenetek sokaságával, sőt, egy meghökkentő természetfeletti csavarral (valamint mesteri, szimfonikus zenekari dallamokkal) már-már Indiana Jones kaliberű mestermű keveredik ki. Bár a dologba számtalan ponton bele lehet kötni, teljesen felesleges — mesteri hangulatával, ötletes megoldásaival, és az ostoros-kalapos régészprofesszorra hasonlító modorú főhősével az idei év egyik leghangulatosabb bevezető videójával állunk szemben. Csak reménykedni tudunk benne, hogy ez előrevetíti: a folytatás legalább ennyire stílusos lesz.
Kém van egy szövetségi partok közelében levő, rakétákat eregetni kívánó német csatahajón — így kezdődik a videó, amelyből aztán parádés jelenetek sokaságával, sőt, egy meghökkentő természetfeletti csavarral (valamint mesteri, szimfonikus zenekari dallamokkal) már-már Indiana Jones kaliberű mestermű keveredik ki. Bár a dologba számtalan ponton bele lehet kötni, teljesen felesleges — mesteri hangulatával, ötletes megoldásaival, és az ostoros-kalapos régészprofesszorra hasonlító modorú főhősével az idei év egyik leghangulatosabb bevezető videójával állunk szemben. Csak reménykedni tudunk benne, hogy ez előrevetíti: a folytatás legalább ennyire stílusos lesz.
Engem például kifejezetten idegesít, hogy a német katonák még mindig nem gyógyultak ki a "Piszkos 12" szindrómából (értsd: egyszerű, ostoba tucatellenfelekként jelennek meg), nameg az ajtós jelenet is sántít egy kicsit - azért szerintem annak az ütegnek simán át kéne ütnie azt a fémajtót...
A videó sztorija szintén nem stimmel: Raven-ék valószínűleg nem figyeltek töriórán, mivel a Tirpitz-t egy sor légicsapás semmisítette meg '44-ben (a végzetét, ha jól emlékszem, végül az okozta, hogy felborult). Persze tudom, lehet ezt azzal magyarázni, hogy egy alternatív 2. vh-ban járunk, de ez azért számomra akkor is szembetűnő.
A modern technika és az okkult praktikák összekeverése azonban nagy ötlet, ez már a Return to Castle of Wolfenstein-ban is tetszett.
Kíváncsian várom, mit hoznak ki a játékból. Ugye ez is a Doom 3 motorral megy?
Igen, tudjuk, hogy a Jedi Academy nem a 3. rész (A címében sincs sehol hármas, csak simán Jedi Knight - Jedi Academy). Az első Kyle Katarn game a Dark Forces volt, a második a Jedi Knight címet viselte Dark Forces II alcímmel, a harmadik pedig a Jedi Knight 2 - Jedi Outcast címet.
Csak nehogy úgy járjunk, mint a Hellgate: Londonnal: szép animáció, rossz játék.
A RTCW-vel szerettem játszani, de ez már másabb lesz, talán nem is fog annyira lekötni.
bár nekem a hangulat nem emlékesztet az korábbi részekre...
de ezt 100 hogy megveszem
a grafika meg gyönyörű
A történet kapcsolódni fog valamilyen szinten az RTCW-hez?
Grafikával nekem semmi gondom. A Wolf 3D, és az RTCW után ez Oltári.
Nekem sosem a garfika az első.
Egyébként már tényleg elég régen felröppent a hír hogy jön az új Wolf.
Én ha jól emlékszem amikor megjelent a Doom3 akkor jött a hír a wolf-ról. Abban a PG számba volt ahol a Doom3-at kivesézték.
Már alig várom hogy MG-vel belecsapjak a lecsóba!
Rego: a B.J. Blazkowicz nevet már 1992 óta komolyan gondolták. Mondjuk nekem van egy haverom akit Blaskovics-nak hívnak, és ő szerintem tisztában sincs azzal, hogy mekkora megtiszteltetés érte