- A Killzone: Shadow Fall motorja még most is remek látványt varázsol a kijelzőkre.
- A Killzone késztőinek új játéka, a Horizon: Zero Dawn is elképesztően gyönyörű lesz: például az arcok és hozzá tartozó mozgások is hitelesek.
- A Horizon: Zero Dawn kiváló technológiája mellett döntött Kodzsima, mikor a Death Stranding motorját választotta ki.
A Horizon: Zero Dawnról elég megnézni egy videót, vagy megszemlélni néhány képet, és azonnal láthatjuk, hogy elképesztően gyönyörű lett a Guerrilla Games új játéka. A fejlesztők az új videóban arról beszélnek, hogy milyen apróságnak tűnő, de fontos részletek gondoskodnak arról, hogy egy hihető, dinamikus világot járhassunk majd be márciusban.
Elfelejthetjük a töltőképernyők hosszas és gyakori bámulását, így egy pillanatra sem akasztja majd meg semmi a játék által diktált tempót. A játékban való elmélyülést nem csak ez szolgálja: a tájak annyira szépek lettek, hogy szinte automatikusan elvárjuk, hogy minden egyéb finom részlet ehhez mérhető szinten legyen. A mimika is kifejezetten valószerű lesz a játékban.
A szerepjátékokban általában nem szokott teljesen tökéltes lenni a mimika, de az arcok legkisebb mozdulataira, rezdülésire is külön hangsúlyt fektettek a játék készítésekor. Az arcok nem csak állóképeken néznek ki fantasztikusan, hanem akkor is mikor megmozdulnak. Így nem csak összeségben lesz meseszép a Horizon, hanem minden fontosabb elemét külön vizsgálva is.
Kisebb állatokat meg lehetett látni több videóban is. De mi van, nincs mibe belekötni? :D
Fogadd el hogy vannak olyanok akiknél ez is fontos szempont hogy normális legyen a látótávolság. Egyébként én se szeretem ha csak 5 méteres sugárban csilivili a játék, azon túl pedig homályos a textúra és sok a benem töltött objektum. Vannak akik szeretik az ilyen openworld játékokban a messzi tájat szemlélni, miközben valami badass beállásban állnak a karakterrel, OP szettben.
És tényleg nem olyan baxó high tech a motor ami hajtja, ha a látótáv erőssen korlátozott :) ettől függ tényleg elég szép játék.
Fogadd el hogy vannak olyanok akiknél ez is fontos szempont hogy normális legyen a látótávolság. Egyébként én se szeretem ha csak 5 méteres sugárban csilivili a játék, azon túl pedig homályos a textúra és sok a benem töltött objektum. Vannak akik szeretik az ilyen openworld játékokban a messzi tájat szemlélni, miközben valami badass beállásban állnak a karakterrel, OP szettben.
És tényleg nem olyan baxó high tech a motor ami hajtja, ha a látótáv erőssen korlátozott :) ettől függ tényleg elég szép játék.
Amúgy többiekhez csatlakozva totál hidegen hagy a játék, mert nem igazán jön át nekem sem a szürreális világa és túl sok elemet látok benne más, olyan játékokból, amiket szintén nem szeretek.
Persze ennek ellenére lehet szuper játék majd.
Amúgy nincs azzal baj, ha nem tetszik a játék, mert az szubjektív, csak az ilyen mondvacsinált indokok szúrnak szemet. Milyen elemeket látsz benne ami zavar? Tps openworld elemekkel, mint a legtöbb mostani és last gen játékban...
Jogos a felháborodás, de szerintem akkor ne játszál egyáltalán tps-el - mert az elmúlt 10-15 évben ilyen tps elemeket vonultattak fel a fejesztők. Esetleg vedd elő a tomb raider 5-öt, mert az még egy más "trendhez" igazodott. :)
Esetleg savanyú a szőlő?
Amúgy többiekhez csatlakozva totál hidegen hagy a játék, mert nem igazán jön át nekem sem a szürreális világa és túl sok elemet látok benne más, olyan játékokból, amiket szintén nem szeretek.
Persze ennek ellenére lehet szuper játék majd.
Van konzolom, PS 4 pro ráadásul, de akkor sem érdekel ez a játék. A robot dínókért nokedliként lehet éltem haltam volna, de nekem ez nagyon gyerekes tálalású játék.. Robot dínók te jóég, na kösz de nem. Akármilyen szép a game vagy mély a története engem nem vett meg! És a főhősnő sem szimpi.
Kisebb állatokat meg lehetett látni több videóban is. De mi van, nincs mibe belekötni? :D
A kérdésedre nem tudok váaszolni. Talán kannibálok? :)
Esetleg savanyú a szőlő?