Az űr sötétje mindig is tökéletes körítést biztosított azok számára, akik egy hátborzongató történetet szerettek volna elmesélni. Az évek során mind a filmek, mind pedig a játékok világában igazi klasszikusok születettek ilyen témában, s most a Lunar Software független csapata is egy nagy dobásra készül.
Különösebb csinnadratta nélkül, csöndben került bejelentésre az összesen három tagból álló, angliai székhelyű cég első játéka, a Routine. A valamikor 2013-ban esedékes, PC-re és Macintoshra megjelenő belső nézetes játékban egy elhagyatott holdbázisra látogatunk, ahol az a feladat vár ránk, hogy kiderítsük, miért tűntek el az ott dolgozók.
A bázison véletlenszerűen elszórt környezeti és egyéb veszélyekkel találjuk magunkat szembe, s mivel nincsenek elsősegélycsomagok, sem lehetőség arra, hogy újraéledjünk, minden lépésünket meg kell fontolni, hiszen ha meghalunk, az egészet kezdhetjük elölről. Továbbá nincs HUD, pontrendszer vagy bármilyen egyéb elem, ami zavarna minket abban, hogy beleéljük magunkat a 80-as években elképzelt jövőbe. Persze a kutatásunk során találunk majd néhány segítséget nyújtó tárgyat (pl. fejlesztések flopin), sőt valamilyen fegyverünk is lesz, ám a célzás nehézkes, így maguk a fejlesztők is azt javasolják, hogy inkább fussunk el a veszély elől, bármi is legyen az.
Különösebb csinnadratta nélkül, csöndben került bejelentésre az összesen három tagból álló, angliai székhelyű cég első játéka, a Routine. A valamikor 2013-ban esedékes, PC-re és Macintoshra megjelenő belső nézetes játékban egy elhagyatott holdbázisra látogatunk, ahol az a feladat vár ránk, hogy kiderítsük, miért tűntek el az ott dolgozók.
A bázison véletlenszerűen elszórt környezeti és egyéb veszélyekkel találjuk magunkat szembe, s mivel nincsenek elsősegélycsomagok, sem lehetőség arra, hogy újraéledjünk, minden lépésünket meg kell fontolni, hiszen ha meghalunk, az egészet kezdhetjük elölről. Továbbá nincs HUD, pontrendszer vagy bármilyen egyéb elem, ami zavarna minket abban, hogy beleéljük magunkat a 80-as években elképzelt jövőbe. Persze a kutatásunk során találunk majd néhány segítséget nyújtó tárgyat (pl. fejlesztések flopin), sőt valamilyen fegyverünk is lesz, ám a célzás nehézkes, így maguk a fejlesztők is azt javasolják, hogy inkább fussunk el a veszély elől, bármi is legyen az.