Az előkerült információk alapján a történet középpontjában az előző részben megismert Zakhaev egykori munkatársa, Makarov lesz (ha minden igaz, a Resident Evil 5-ből ismerős Albert Wesker, azaz Ken Lally lesz a szinkronhangja), aki, ellentétben a kollégájával, nem egy pszichopata, éppen ellenkezőleg egy okos, körmönfont személy, aki Zakhaev halálát felhasználva megerősítette hatalmát Oroszországban. A nagy terve pedig az, hogy lángba borítsa a világot, ám pontosan nem tudjuk, mire készül, viszont a különleges Task Force alakulatokat már bevetették a helyzet megoldására. Ezek a csapatok a CIA által szerzett információk alapján dolgoznak, de a kapott adatok nem mindig a teljes igazságot fedik fel, így előfordulhat, hogy a harcok hevében derül ki egy-egy fontos részlet.
A küldetéseink során az előző részhez képest sokkal több helyre jutunk el, ahol a saját szájízünk szerint hajthatjuk végre a feladatainkat. A beszámolók említést tesznek egy Rio de Janeiróról mintázott pályáról, továbbá Szibéria havas tájai, egy hatalmas sivatag, egy orosz tankhajó és egy helikopter alapú misszió is szóba került, valamint — mind közül a legérdekesebb — egy lopakodós bevetés, amit egy olajvezeték mentén, úszva (!) kell végrehajtanunk.
A folytatásban a parancsnokunk szerepkörében visszatérő "Soap" MacTavish és elit alakulata tehát ezentúl gond nélkül lubickolhat (ez, ha jól tudom, a sorozatban még nem fordult elő), ráadásul Oroszországban még gleccsereket is mászhat, sőt ha úgy adódik, harckocsik, tankok és talán motoros szánok irányítására is lehetőség nyílik. Ami viszont rossz hír, hogy a sztorimódból kimarad a kooperáció lehetősége, de vigasztalásképpen hosszabb játékidőt és részletesebb látványvilágot kapunk, valamint a fegyvereinket a multiplayerben látottakhoz hasonlóan módosíthatjuk különböző kiegészítőkkel, illetve a Special Forces módban a CoD4 Mile High Club missziójához hasonló küldetésekben vehetünk részt. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy az Infinity Ward ismét egy minőségi és legfőképpen addiktív többszemélyes szekcióval látja el a játékát. Garantált a pörgős akció és a jól kigondolt pályák, ám a srácok a játék ezen részét sem hagyták újítások nélkül. A folytatásban ugyanis bemutatkozik egy úgynevezett „teljesítményrendszer”, ami az ügyesebb játékosokat fogja valamilyen módon jutalmazni, valamint egy „Live-Patching” eljárás, amivel mindenféle tapaszok nélkül lehet majd módosítani egy-egy pálya kialakításán.
A Modern Warfare 2 november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A küldetéseink során az előző részhez képest sokkal több helyre jutunk el, ahol a saját szájízünk szerint hajthatjuk végre a feladatainkat. A beszámolók említést tesznek egy Rio de Janeiróról mintázott pályáról, továbbá Szibéria havas tájai, egy hatalmas sivatag, egy orosz tankhajó és egy helikopter alapú misszió is szóba került, valamint — mind közül a legérdekesebb — egy lopakodós bevetés, amit egy olajvezeték mentén, úszva (!) kell végrehajtanunk.
A folytatásban a parancsnokunk szerepkörében visszatérő "Soap" MacTavish és elit alakulata tehát ezentúl gond nélkül lubickolhat (ez, ha jól tudom, a sorozatban még nem fordult elő), ráadásul Oroszországban még gleccsereket is mászhat, sőt ha úgy adódik, harckocsik, tankok és talán motoros szánok irányítására is lehetőség nyílik. Ami viszont rossz hír, hogy a sztorimódból kimarad a kooperáció lehetősége, de vigasztalásképpen hosszabb játékidőt és részletesebb látványvilágot kapunk, valamint a fegyvereinket a multiplayerben látottakhoz hasonlóan módosíthatjuk különböző kiegészítőkkel, illetve a Special Forces módban a CoD4 Mile High Club missziójához hasonló küldetésekben vehetünk részt. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy az Infinity Ward ismét egy minőségi és legfőképpen addiktív többszemélyes szekcióval látja el a játékát. Garantált a pörgős akció és a jól kigondolt pályák, ám a srácok a játék ezen részét sem hagyták újítások nélkül. A folytatásban ugyanis bemutatkozik egy úgynevezett „teljesítményrendszer”, ami az ügyesebb játékosokat fogja valamilyen módon jutalmazni, valamint egy „Live-Patching” eljárás, amivel mindenféle tapaszok nélkül lehet majd módosítani egy-egy pálya kialakításán.
A Modern Warfare 2 november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
On: Kár, hogy nincs benne Coop, de a hosszabb játékmenetnek örülök!
és persze még ott van a multiplayer.
Tehát szerintem nagyon jó fojtatása lesz az eredetinek.
Különben meg nagyon jónak igérkezik, várom sok szeretettel.
Csak ennyit tudok mondani