A CVG interjúvégre kapta Laura Disneyt, a Microsoft produkciós marketingmenedzserét, aki ugyan csűrte és csavarta a mondókáját, elejtett egy kis információt arról, hogy miért is nem jelent még meg az Alan Wake.
"Mivel az vezérel bennünket, hogy a lehető legjobb játékot adjuk ki a kezünk közül, a végső eredményt a színvonal, és nem a megjelenési dátum határozza meg." -- mondta Disney.
Elképzelhető tehát, hogy a notórius késésért nem is a Remedy, hanem az elégedetlen Microsoft a felelős? Ez még a PC-s verzió hirtelen elfelejtődését is megmagyarázná. Akárhogy is, Laura szerint a játék "elmossa a határokat a videojátékok és a televíziós műsorok között", ezáltal olyan élményt teremtve, "melyhez foghatót még nem élhettünk át". Hozzátette továbbá, hogy az Alan Wake tényleg nem horror, hanem pszichológiai thriller lesz, és hogy a program epizodikus felépítése szinte követeli a DLC tartalmak hasonló stílusú özönét. Tehát a sztori újabb "részekkel" bővülhet később? Nem rossz ötlet. Folytatásról még nem akarnak beszélni, valószínű, hogy majd az eladások döntenek. Megjelenés elvileg tavasz-nyár magasságában, de csak Xbox 360-ra. A PC-s változat még várat magára.
"Mivel az vezérel bennünket, hogy a lehető legjobb játékot adjuk ki a kezünk közül, a végső eredményt a színvonal, és nem a megjelenési dátum határozza meg." -- mondta Disney.
Elképzelhető tehát, hogy a notórius késésért nem is a Remedy, hanem az elégedetlen Microsoft a felelős? Ez még a PC-s verzió hirtelen elfelejtődését is megmagyarázná. Akárhogy is, Laura szerint a játék "elmossa a határokat a videojátékok és a televíziós műsorok között", ezáltal olyan élményt teremtve, "melyhez foghatót még nem élhettünk át". Hozzátette továbbá, hogy az Alan Wake tényleg nem horror, hanem pszichológiai thriller lesz, és hogy a program epizodikus felépítése szinte követeli a DLC tartalmak hasonló stílusú özönét. Tehát a sztori újabb "részekkel" bővülhet később? Nem rossz ötlet. Folytatásról még nem akarnak beszélni, valószínű, hogy majd az eladások döntenek. Megjelenés elvileg tavasz-nyár magasságában, de csak Xbox 360-ra. A PC-s változat még várat magára.
Az utóbbi időben valahogy "megkívántam" ezt a játékot, és azóta várom hogy legyen valami hír a PC-s verzióról..
Inkább a MASS EFFECT 1-2 példája a követendő kb 30 óra játékidő azután több kisebb nagyobb dlc a következő részig.(Mondjuk reménykedem egy nagyobb kiegben a harmadik részig.)