A BioWare boszorkánykonyhájában készülő Dragon Age 2 egy évtizedes történetet mesél el, egy új főszereplő szemszögéből, akinek, miután elpusztították a faluját, hatalmas bosszú gyullad a szívében és addig meg sem áll, míg a felelőseket kardhegyre nem tűzi és az ismert világ urává nem válik.
A kalandunk kezdetén szövetséget kell kötnünk a környék legveszélyesebb harcosaival, majd szépen lassan -- véres küzdelmek közepette -- felküzdenünk magunk a ranglétrán, ám ne feledjük: úgy mint korábban, most is komoly következményei lesznek a döntéseinknek, és habár az új harcrendszernek köszönhetően jóval hatékonyabb és látványosabb mozdulatokkal kényszeríthetjük térdre az ellenfeleket, a taktikánkra is figyelnünk kell.
A PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra 2011 február elsején megjelenő Dragon Age 2-ről egyébként még érdemes azt is tudni, hogy az elődhöz képest epikusabb hangulatot áraszt majd magából, melyet elsősorban a szebb és némileg átdolgozott grafikának köszönhetünk.
A kalandunk kezdetén szövetséget kell kötnünk a környék legveszélyesebb harcosaival, majd szépen lassan -- véres küzdelmek közepette -- felküzdenünk magunk a ranglétrán, ám ne feledjük: úgy mint korábban, most is komoly következményei lesznek a döntéseinknek, és habár az új harcrendszernek köszönhetően jóval hatékonyabb és látványosabb mozdulatokkal kényszeríthetjük térdre az ellenfeleket, a taktikánkra is figyelnünk kell.
A PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra 2011 február elsején megjelenő Dragon Age 2-ről egyébként még érdemes azt is tudni, hogy az elődhöz képest epikusabb hangulatot áraszt majd magából, melyet elsősorban a szebb és némileg átdolgozott grafikának köszönhetünk.
Na, mondtam én, hogy EA .
Mondjuk ez még semmit nem jelent. A Gothicokban is előredefiniált karakterrel mentünk, és ha jól tudom, a Planscape Tormentben is (azzal nem játszottam, csak olvastam róla az internetemen ). Tehát ettől még lehet "igazi" szerepjáték.
Igaz, fura lesz ez egy olyan játéknál, mint a BioWare-é. De hát ez van: az EA szárnyai alatt költséghatékonyság kell. Biztos majd kapunk "jó" akció-RPG-s harcrendszert is. Meg majd jönnek a "cuki páncélok" DLC-k.
Ez valószínűleg annak érdekében történt, hogy a teljes szinkronért rimánkodó játékosok kedvére tegyen a Bioware. Ehhh...
Habár egyes helyeken lehet hogy nem kedvelnék Ferelden hősét.
>kiadó: EA.
Már értem.
Amúgy reménykedek benne, hogy a BioWare-t nem éri el a "futószalaggyártás" az EA "bábáskodása" alatt. Remélhetőleg ez, hogy kaptak egy nagyobb kiadót, több pénzt, több ötletet jelent, s ezért jönnek ilyen gyorsan a folytatások (ME2, DAO2).
Az elsővel még nem játszottam, de hamarosan. Lenyomom a Mass Effecteket, és utána jöhet. S akkor majd meglátjuk, mennyire örülök én ennek a hírnek.
Ez az a játék mellyel életemben a legtöbb időt töltöttem és már nagyon ráindultam erre is.
Javítva
De csak remélni tudom, hogy nem találkozunk majd benne az első részből ismert karakterekkel.
(Ott az adatlapján is, hogy RPG, csak másold le )