Nem is tudom miért, de én ebből a bejelentésből legjobban
annak örülök, hogy a játékot a budapesti Crytek kirendeltség fejleszti, egy
optimalizált Cryengine 2-re építkezve.
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
A történet párhuzamosan fog menni az első rész eseményeivel, ezúttal Sykes őrmester, becenevén Psycho bőrébe bújhatunk. Vele fogjuk megtapasztalni, hogy a sziget másik oldalán még az előző részhez képest is mozgalmasabb és veszélyesebb az élet.
Cevat Yerli, a Crytek elnöke azt tette hozzá a bejelentéshez, hogy bár a sajtó megvolt elégedve az első játékkal, azért ők mégis feljebb szeretnék tenni azt a bizonyos mércét. A fejlesztés során finomítani szeretnének a történeten és javítani a játék teljesítményén, de biztosan megtartják az első részből megszokott gyönyörű grafikát és a szabadon bejárható hatalmas pályákat. A tartalom tekintetében pedig több fegyverre és járművekre számíthatunk, és ki lesz bővítve a multiplayer szekció is. Megjelenés idén ősszel, PC-re.
Kezd tehát összeállni a kép, szerintem azért állt le a Crysis 1.3-as patch készítése, mert kellenek az emberek a Warheadhez, és azért áll a Linux alapú Crysis szerver készítése, hogy ha majd kiadják, akkor már a Warheadet is támogassa, de ezek persze csak találgatások részemről. Fontosabb kérdés az, hogy vajon ennek a résznek lesz-e konzolos átirata?
(A mellékelt képek természetesen még az első részből származnak.)
Psycho nm látta Nomád arcát, max indulásnál a repülön, utánna egész végig rajta volt a maszk... de amikor bejelntették a Crysis-t és cim lap sztori volt, akkor láthattad, ha azt nm változtatták meg, a történettel ellentétben, ami cska annyi volt a beigérthez h idegenek és fagyott dzsungel meg koraiak, semmi más
Izelítőnek bele tehetnék Aztec szemszögét is
De remélem ez nm elsz olyan rövid, és ha Psychot követi akkor lennie kell olyan résznek is benne ahol társakkal együtt harcolunk...
Psycho nm látta Nomád arcát, max indulásnál a repülön, utánna egész végig rajta volt a maszk... de amikor bejelntették a Crysis-t és cim lap sztori volt, akkor láthattad, ha azt nm változtatták meg, a történettel ellentétben, ami cska annyi volt a beigérthez h idegenek és fagyott dzsungel meg koraiak, semmi más
Izelítőnek bele tehetnék Aztec szemszögét is
De remélem ez nm elsz olyan rövid, és ha Psychot követi akkor lennie kell olyan résznek is benne ahol társakkal együtt harcolunk...